צפו תומך של בן גביר עבד על גנץ וגרם לו להתפוצץ מצחוק

עובר אורח ביקש מיו"ר המחנה הממלכתי להצטלם יחד איתו ולאחר מכן התוודה כי הוא בכלל תומך של בן גביר | בתגובה להצהרה, נתן גנץ מכה קלה על בטנו בהומור והתפוצץ מצחוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 18:06 כג בתשרי התשפג

תומך של בן גביר עבד על גנץ וגרם לו להתפוצץ מצחוק
גנץ, צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר הביטחון, בני גנץ ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר אינם חברים טובים. בתגובה למייצג של החמאס בו נראה בן גביר מוצא להורג, תקף יו"ר עוצמה יהודית את יו"ר המחנה הממלכתי.  "הוא לא מפסיק להסית נגדי, אלו למרבה הצער תוצאות ההסתה. אני קורא לגנץ לגנות בתוקף את התמונות המזעזעות הללו", טען יו"ר עוצמה יהודית. בסרטון שרץ ברשתות החברתיות, נראה תומך של יו"ר עוצמה יהודית מצטלם יחד עם גנץ ואומר: 'רק בן גביר'. בתגובה להצהרה, שר הביטחון נתן מכה קלה על בטנו של התומך בהומור והתפוצץ מצחוק.

גנץ מגיב לבן גביר: "מי שלא שולח חיילים לקרב שלא יטיף לי"

כזכור, בעקבות דבריו של ראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן באו"ם כי ישראל ביצעה "50 שואות" בפלשתינים, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, תקף את שר הביטחון ואמר כי "גנץ הכניס את מכחיש השואה אבו מאזן לבית שלו בראש העין".

איתמר בן גביר

איתמר בן גביר צילום: Sraya Diamant/Flash90

גנץ לא נותר חייב, ותקף את בן גביר:"מי שלא שולח חיילים לקרב, ומי שאין לו אחריות לחיי אזרחי ישראל ולחיילי צה"ל - טוב יעשה אם לא יטיף על פגישות שמנעו ומונעות את המלחמה הבאה ומביאות ליציבות בשטח ולחופש פעולה מדיני".

לטענת גנץ, "בזכות התיאום הביטחוני שמתבצע בדרגי השטח, ועל ידי ראשי מערכות הביטחון ועל ידי – יש אזרחים וחיילים רבים שחייהם ניצלו. מי שרוצה לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהמציאות הביטחונית והמדינית המורכבת - לא מתאים לאחוז בהגה השלטון ולהוביל את מדינת ישראל. אני מתכוון להמשיך ולנהג באופן אחראי את ההתנהלות האזורית ובפרט מול הפלסטינים, למען ביטחון ישראל וללא שיקולים פוליטיים".