הלך לעולמו השחקן שגילם את האגריד בסרטי הארי פוטר

השחקן הסקוטי רובי קולטריין הלך לעולמו והוא בן 72 | הוא זכור במיוחד מתפקידו כהאגריד בסקרת ברטי הארי פוטר | רולינג: "לעולם לא אכיר מישהו כמו רובי שוב. הוא היה כישרון מדהים, חד פעמי, והיה לי מזל גדול להכיר אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/22 21:17 כ בתשרי התשפג

הלך לעולמו השחקן שגילם את האגריד בסרטי הארי פוטר
האגריד, צילום: shutterstock

השחקן הסקוטי רובי קולטריין, שזכור בעקבות תפקידו בסדרת סרטי הארי פוטר, מת בבית חולים ליד ביתו בסקוטלנד. בשנים האחרונות היה במצב בריאותי רעוע ונעזר בכסא גלגלים. בן 72 היה במותו. קולטריין גילם את דמותו של רובאוס האגריד, שומר הקרקעות בהוגוורטס בסדרת סרטי הארי פוטר, שיצאו לאקרנים משנת 2001 ועד 2011.

"כשכולנו התחבאנו מהגשם השוטף במשך שעות בבקתה של האגריד, והוא סיפר סיפורים ובדיחות כדי לשמור על המורל"

לאחר ההודעה על מותו, פרסמה הסופרת ג'יי קיי רולינג, מחברת הסדרה, דברי ניחומם ופרידה: "לעולם לא אכיר מישהו כמו רובי שוב. הוא היה כישרון מדהים, חד פעמי, והיה לי מזל גדול להכיר אותו, לעבוד איתו ולצחוק איתו. אני שולח את אהבתי ואת תנחומיי העמוקים למשפחתו, ומעל לכל ילדיו".

דניאל רדקליף, הארי פוטר

דניאל רדקליף, הארי פוטר צילום: shutterstock

גם דניאל רדקליף, שגילם את הארי פוטר, ספד: "רובי היה אחד האנשים הכי מצחיקים שפגשתי, ונהג לגרום לנו לצחוק כילדים על הסט. יש לי זיכרונות טובים ממנו במיוחד כששמר על מצב רוחנו בסרט 'הארי פוטר והאסיר מאזקבאן', כשכולנו התחבאנו מהגשם השוטף במשך שעות בבקתה של האגריד, והוא סיפר סיפורים ובדיחות כדי לשמור על המורל. אני מרגיש בר מזל שזכיתי להכיר ולעבוד איתו ומאוד עצוב שהוא נפטר. הוא היה שחקן מדהים ואדם נפלא".