"יש מקרים כאלה בדקה ה-90": הסוכה הראשונה של יובל דיין

בפוסט מרגש באינסטגרם, שיתפה הזמרת החוזרת בתשובה את קהל עוקביה כיצד לפני כניסת החג, הגיע שליח חב"ד בשכונתה ובנה בשבילה ובשביל משפחתה את הסוכה הראשונה שלהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/22 21:43 טו בתשרי התשפג

"יש מקרים כאלה בדקה ה-90": הסוכה הראשונה של יובל דיין
צילום: פלאש 90. שלומי כהן

הזמרת והיוצרת, יובל דיין, שיתפה את קהל עוקביה באינסטגרם כיצד כמה שעות לפני כניסת החג, היא הצליחה להשיג למשפחתה את הסוכה הראשונה, הודות לשליח חב"ד בשכונתה באשדוד, שנרתם לבנות בשבילם את הסוכה.

"היום בשעה 14:00 בצהרים התבאסתי על זה שאין לנו סוכה, וחשבתי לעצמי אוקיי, יש מקרים כאלה של סוכה בדקה 90, למה לא לנסות? 2-3 טלפונים. ״איזה קטע כל שנה אנחנו משתמשים בסוכה ודוקא השנה היא נשארה מקופלת, חיכתה לכם, ממש מזל משמיים!״, ושליח חב״ד יקר פה באשדוד הגיע ובנה לנו את הסוכה", סיפרה דיין.

הזמרת ציינה כי זהו החג הראשון שיש למשפחתה סוכה משלה."כמה קישוטים יפים, אמא למעלה בבישולים וזאת פעם ראשונה שאנחנו עושים חג בתוך סוכה משלנו. תודה לכל האנשים הטובים שבדרך. כולכם מוזמנים אלינו, שיהיה חג שמח, אחדות אמיתית בלב ובעם שלנו. אוהבת אתכם", סיפרה יובל בהתרגשות.

"תזכי בקרוב": הברכה של הרב יצחק יוסף ליובל דיין

יובל דיין, פגשה במעמד סליחות לנשים באשדוד את הראשון לציון, הרב יצחק יוסף. הראשון לציון חיזק את דיין על כך שהיא לא לחצה את ידו של ביידן וסיפר לה כי בעת שערך ביקור אצל מלך ספרד, פליפה השישי, ביקש מנשיא מדינת ישראל דאז, ראובן ריבלין, שיגיד למלכה, ליטיסיה, שהוא רב ושהוא לא נוהג ללחוץ ידיים לנשים. לדבריו, המלכה קיבלה והבינה את בקשתו. 

הרב יצחק יוסף אמר למשפחתה כי היא קידשה שם שמיים ובירך אותה: "תזכי לחופה וקידושין בקרוב, שנה טובה ומבורכת".

יובל דיין: לא ידענו במה להתרכז, בתוכן המילים שלו או באור הפשוט שיוצא ממנו

דיין שיתפה באינסטגרם על ההתרגשות שלמה במעמד הסליחות בעיר הולדתה. "אתמול הופעתי בעיר הולדתי אשדוד, משחקי בית תמיד הופכים את הבטן בצורה אחרת פתאום את קולטת בקהל מישהי שאת מכירה מהשכונה, אחד שלמד איתך ועוד אחת מהחוג במתנ"ס, והם כבר מכירים אותך.הם יודעים איך נראית לפני כמה שנים ובמי היית מאוהבת בתיכון. באתי גם ככה מרוגשת", כתבה הזמרת.

על הפגישה עם הרב יצחק יוסף אמרה כי מבחינתה זה היה רגע השיא בערב המרגש. "אבל השיא היה שלפני ההופעה זכיתי להתברך על ידי הראשון לציון, הרב הראשי לישראל יצחק יוסף בנו של הרב עובדיה יוסף זצ״ל. ההורים שלי ואני עמדנו שם ולא ידענו במה להתרכז, בתוכן המילים שלו או באור הפשוט שיוצא ממנו. בטוב הנקי השבת, שבת שובה. השבת הראשונה ששמרתי אי פעם בבקשה רק שלא יאבד בי הניצוץ שהיה בשבת הראשונה", אמרה דיין.