נועה ירון דיין מודה לפני יום כיפור: "לא מרגישה מוכנה"

הכוכבת שחזרה בתשובה נוהגת לשתף את קהל עוקביה ברשת החברתית באירועים משמעותיים, והפעם היא בחרה לחלוק בתחושה שדווקא מאפיינת רבים, "רק אני מתמהמהת. ואני רוצה, רק רוצה להיות כרצונך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/22 13:37 ט בתשרי התשפג

נועה ירון דיין מודה לפני יום כיפור: "לא מרגישה מוכנה"
נועה ירון דיין באירוע השקת הסדרה "בנות ברק" של הוט, צילום: אביב חופי

השנה החדשה מביאה איתה רוחות של שינוי ותקווה חדשה, כמו גם היטהרות והתעלות רוחנית. זמן קצר לפני יום הכיפורים הבא עלינו לטובה, ורגע לפני שנחתמים הדינים, שיתפה משפיענית הרשת והמרצה שחזרה בתשובה, נועה ירון דיין, במחשבות על היום הקדוש ביותר בשנה. 

"רגע לפני נעילת השער, אני אתן לך מה שיש לי לתת. מילים של אמונה מעומק המכרה הלוהט של החיים על פני האדמה. אתה אוהב מילים של אמונה שבאות מלמטה, מתוך הארץ. מילים של אמונה חותכות את החושך הסמיך כמו חרב של אור. גם אם הן מעטות ומבוהלות". 

"לא מרגישה מוכנה. מודה. אתה הרי מכיר אותי. אני מתעוררת רק כשכמעט מאוחר מידי. 
יעידו הקנסות שלי שאף אחד מהם לא שולם עד שהפך לקפל קנס. יעידו הפילטרים של המזגן, העציצים הצמאים במרפסת, והכלים מאתמול בכיור. אני אישה של זמן פציעות, ועכשיו זה רגע לפני הרגע האחרון". לדבריה, קשה לה לעשות דברים בזמן, ועכשיו זמן תשובה, אין זמן אחר. 



"ורק אני מתמהמהת. ואני רוצה. אתה יודע שבפנים, אני רוצה. אפילו לא עמוק בפנים, אלא ממש מתחת לעור, כל כולי רוצה רק אליך. רק רוצה להיות כרצונך. מסובכת בעלילת האל נורא עלילה שתפרת בעבורי, נחבטת בקירות. מנסה לא ליפול מהנפילה ולא לפחד מהפחד. לרוב נכנעת בלי קרב. ואם כבר מתחזקת להילחם, לרוב מפסידה". 

לסיום חתמה ירון דיין את הפוסט המרגש בבקשה לקיבול תפילות, "כולנו מנסים בכל הכוח להתיישר רגע לפני בגדי הלבן של יום הכיפורים. להיות ראויים להם גם מבפנים. עזור לנו למחול ולהימחל. חתום אותנו בספר ברכה חיים ושלום ופרנסה טובה וגזירת טובות".