רביטל ויטלזון בכתה לבד בסליחות והחליטה: "אביך אותן ממש מלא עד שיבכו איתי גם"

הסטנדאפיסטית ואושיית הרשת המוכרת שיתפה את קהל העוקבים ברשת בערב ההתעוררות שהלכה עם הבנות המתגברות: "הגדולות סבלו הכי הרבה מהעשור, ולא השקעתי בהן ובי, לא אמונה ולא רוח, ולצערן עכשיו אני מתעוררת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/22 12:13 ח בתשרי התשפג

רביטל ויטלזון בכתה לבד בסליחות והחליטה: "אביך אותן ממש מלא עד שיבכו איתי גם"
רביטל ויטלזון, צילום: צילום מסך

כוכבת הרשת והסטנדאפיסטית האהובה, רביטל ויטלזון יעקבס, גורמת לרבים להתגלגל מצחוק בעקבות הפוסטים שלה ברשתות החברתיות על גידול ילדיה. בחשבון האינסטגרם שלה שיתפה את עשרות אלפי העוקבות בפוסט על ערב ההתעוררות שהלכה עם בנותיה המתבגרות, שחידש לה את מלאי האמונה למרות גלגולי העיניים שלהן.

"אחד הדברים הכי יפים במוסיקה שמספיקים שני צלילים, בשביל להציף את הגוף בזכרונות, לפתוח משהו ששוטף את הכל. אתמול הכרחתי את המתבגרות לבוא איתי לערב התעוררות שאירגן בית הספר שלהן (פלך בזכרון). תגובתן היתה צפויה: לא ולא ולא ומה הקשר. הייתי נחושה, שנים שאני מגיעה קרה לחגים, הכל משימות ופרקטיקה".

"רגע שלא תביעו, יש התרגשות ותודה והקלה ועוד שנה שהכל טפו טפו, אבל בטח לא תפילה או התרוממות או להתחבר או להתקרב. החיים שחקו את החלק הזה בלב שלי והקורונה אטמה אותו בשכבות על שכבות של בטון".

לבנות נתקעו גלגלי העיניים בעורף: "מה את בוכה?"

"הכרחתי אותן לבוא איתי, כל הנסיעה מחאות, כל הדרך מהרכב לאמפי תלונות, כל החלק הראשון וואטצפים זועמים של מתי נלך ואז עלו להופעה 'יונינה' המהממים. שיר ראשון שרתי לבד ולצידי גילגולי עיניים, שיר שני שרתי עם זו שמימיני, זו שמשמאלי גילגלה עיניים, שיר שלישי שרנו ביחד ודווקא כשהם התחילו עם הכי של פעם, הכי שירי סוכנות ובני עקיבא ואייטיז, כשהם שרו את: השיבנו ה׳ אלייך ונשובה, לא הפסקתי לבכות".

"ולבנות נתקעו גלגלי העיניים בעורף: "מה את בוכה, מה את מביכה, אמא את מביכה", מה אני אעשה לא הצלחתי להשתלט על זה, ושרתי בכוונה שלמה, שאני רוצה לשוב ולהרגיש ולשוב ולהתרגש, וקצת לעלות עוד פעם, לחדש את המלאי של האמונה. וכשביקשו שנשיר: בת אדם עלי למעלה עלי היו צריכים כבר להזמין לי החיאה, והמתבגרות התחבאו מתחת לאוטו".

"הגדולות סבלו הכי הרבה מהעשור, שהייתי רק יולדת מניקה יולדת מניקה, ולא השקעתי בהן ובי, לא אמונה ולא רוח, ולצערן עכשיו אני מתעוררת, ואני הולכת בעזרת ה׳, להביך אותן ממש מלא, עד שיבכו איתי גם".