צפו "תזכי בקרוב": הברכה של הרב יצחק יוסף ליובל דיין

הראשון לציון נפגש עם הזמרת המפורסמת, חיזק אותה על כך שלא לחצה את ידה לנשיא ביידן ובירך אותה: "תמשיכי לקדש שם שמיים, תזכי לחופה וקידושין בקרוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/22 13:06 ז בתשרי התשפג

"תזכי בקרוב": הברכה של הרב יצחק יוסף ליובל דיין
יובל דיין בהופעה, צילום: שחר כהן

הזמרת והיוצרת, יובל דיין, פגשה בחמישי האחרון במעמד סליחות לנשים באשדוד את הראשון לציון, הרב יצחק יוסף. הראשון לציון חיזק את דיין על כך שהיא לא לחצה את ידו של ביידן וסיפר לה כי בעת שערך ביקור אצל מלך ספרד, פליפה השישי, ביקש מנשיא מדינת ישראל דאז, ראובן ריבלין, שיגיד למלכה, ליטיסיה, שהוא רב ושהוא לא נוהג ללחוץ ידיים לנשים. לדבריו, המלכה קיבלה והבינה את בקשתו. 

הרב יצחק יוסף אמר למשפחתה כי היא קידשה שם שמיים ובירך אותה: "תזכי לחופה וקידושין בקרוב, שנה טובה ומבורכת".

הרב יצחק יוסף

הרב יצחק יוסף צילום: פלאש 90. דוד כהן

יובל דיין: לא ידענו במה להתרכז, בתוכן המילים שלו או באור הפשוט שיוצא ממנו

דיין שיתפה באינסטגרם על ההתרגשות שלמה במעמד הסליחות בעיר הולדתה. "אתמול הופעתי בעיר הולדתי אשדוד, משחקי בית תמיד הופכים את הבטן בצורה אחרת פתאום את קולטת בקהל מישהי שאת מכירה מהשכונה, אחד שלמד איתך ועוד אחת מהחוג במתנ"ס, והם כבר מכירים אותך.הם יודעים איך נראית לפני כמה שנים ובמי היית מאוהבת בתיכון. באתי גם ככה מרוגשת", כתבה הזמרת.

על הפגישה עם הרב יצחק יוסף אמרה כי מבחינתה זה היה רגע השיא בערב המרגש. "אבל השיא היה שלפני ההופעה זכיתי להתברך על ידי הראשון לציון, הרב הראשי לישראל יצחק יוסף בנו של הרב עובדיה יוסף זצ״ל. ההורים שלי ואני עמדנו שם ולא ידענו במה להתרכז, בתוכן המילים שלו או באור הפשוט שיוצא ממנו. בטוב הנקי השבת, שבת שובה. השבת הראשונה ששמרתי אי פעם בבקשה רק שלא יאבד בי הניצוץ שהיה בשבת הראשונה", אמרה דיין.