קובי אריאלי שמע רעש מתא המטען וזה מה שגילה כשעצר לבדוק

הבדרן והסטנדאפיסט קובי אריאלי שמע רעש מתא המטען של הרכב וכשניגש לבדוק לא האמין למראה עיניו "אני לא קניתי מעולם את הארגז הזה ומעולם לא הכנסתי אותו לאוטו" | לסיפור המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 22:18 ד בתשרי התשפג

קובי אריאלי שמע רעש מתא המטען וזה מה שגילה כשעצר לבדוק
קובי אריאלי, צילום: Yossi Zamir/Flash 90

גילה ארגז בירות בתא המטען: הבדרן ואיש התקשורתקובי אריאלי,  שיתף את עוקביו באחד הסיפורים היותר הזויים שידעה הרשת, במהלך נסיעה לירושלים, שמע איש התקשורת רעש מצלצל מתא המטען, וכאשר ניגש לברר את מקור הרעש, גילה כי ברכבו ארגז שלם וחתום שאינו שייך לו כלל וכלל, אריאל פנה לעוקביו בדף הפייסבוק וביקש מהם לסייע לו ולמצוא את האדם שהניח כנראה בטעות את הארגז ברכב שלו. 

"אני לא קניתי מעולם את הארגז הזה ומעולם לא הכנסתי אותו לאוטו"

בפוסט שכתב בפייסבוק פירט אריאלי את פרטי המקרה שעקב המוזרות החריגה שלו בחר אריאלי לפתוח במילים "ובכן, ותבטיחו שלא תצחקו עלי" ואז המשיך בסיפור "זה מה שקרה היום: בדרך חזרה לירושלים התחלתי לשמוע קול צלצול מעצבן של בקבוק-בבקבוק מהספסל האחורי. מאחר ואני לא מאלה שיכולים להמשיך ולתפקד במצב כזה, עצרתי, הבטתי לאחור וגיליתי שמקור הרעש בארגז הזה שלפניכם על 12 בקבוקי הבירה ווינשטפן שבתוכו. כאן צריך לציין עוד נתון מעניין שרלוונטי לעניין: אני לא קניתי מעולם את הארגז הזה ומעולם לא הכנסתי אותו לאוטו."

"אני מאמין שמישהו אחר קנה אותו וכיון שהאוטו שלי הוא די גנרי הוא הכניס אותו לאוטו שלי"

הבדרן המשיך והסביר מה יכולות להיות הסיבות שהובלו לכך שבתא המטען שלו הוא מצא ארגז בירות שלא שייך לו "אחרי שבדקתי שלא מדובר בפצצה אני מאמין שמישהו אחר קנה אותו וכיון שהאוטו שלי הוא די גנרי (ניסאן קשקאי אפורה) הוא הכניס אותו לאוטו שלי שכנראה היה פתוח, במקום לשלו. זה קרה או בחניון tlv, או ברחוב דרך המלך בגבעת שמואל, או ברח' הראשונים באור יהודה או בתחנת דלק "דלק" ב443 סמוך למודיעין".

לסיום ביקש אריאלי מהגולשים לסייע לו במציאות הבעלים של בקבוקי הבירה "אנא הפיצו ועזרו לתריסר בקבוקי בירה למצוא את בעליהם האמיתיים"