נבחרת ישראל ביורו בסיעתה דשמיא: שוער הנבחרת חושף את הסיבה לניצחון ההיסטורי

הנבחרת הצעירה עשתה היסטוריה כשהעפילה ליורו הנבחרות הצעירות בשנה הבאה. שוער הנבחרת, דניאל פרץ שעצר שלושה פנדלים והוביל את הנבחרת לניצחון, מגלה מה היה כתוב בפתק שגרם לניצחון

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 18:32 ד בתשרי התשפג

בסיעתה דשמיא: שוער הנבחרת חושף את הסיבה לניצחון ההיסטורי
נבחרת ישראל חוגגת את הניתחון ההיסטורי, צילום: עודד קרני

הנבחרת הצעירה של ישראל עשתה היסטוריה כשהעפילה לטורניר היורו לנבחרות צעירות שיערך בקיץ הקרוב בגאורגיה ורומניה. עבור הנבחרת זוהי העפלה שלישית בהיסטוריה לטורניר היוקרתי שמציב את הנבחרת יחד עם הנבחרות המובילות בכדורגל האירופי כמו ספרד, גרמניה, צרפת ואיטליה. כוכב הניצחון, השוער דניאל פרץ, סיקרן כשהחזיק פתק מסתורי במהלך המשחק.

מופע ההצלות של השוער הישראלי:

השוער שלף פתק ועצר שלוש פנדלים

על מנת להעפיל לטורניר הזדקקה הנבחרת לגבור על הנבחרת הצעירה של אירלנד, לאחר שצמד המשחקים נגמרו בשוויון המשחק עבר להכרעה בפנדלים. כוכב הניצחון הישראלי, היה שוער הנבחרת ומכבי תל אביב דניאל פרץ. השוער היה אדיר בבעיטות ההכרעה כשעצר שלושה פנדלים של האירים והעלה את הנבחרת במו ידיו ליורו.

מה שמשך את עיני הקהל באיצטדיון ועוד אלפים בשידור הטלוויזיה, היה פתק שהחזיק השוער בין בעיטות הפנדלים והציץ בו לקראת כל בעיטה. רבים תהו מה בדיוק כתוב בפתק והאם זה תרם להצלחה הפנומנלית של השוער כתב השוער בטוויטר "10,000 לייקים ואני חושף את הפתק", תוך יום הפוסט אכן עבר את הרף שהציב השוער הצעיר והיום (ה') פרסם השוער את תוכן הפתק.

"לקרוא שפת גוף וללכת על ההרגשה"

בפתק שבראשו כתב השוער בס"ד, נכתבו מספרי השחקנים האירים המיועדים לבעוט את הפנדלים, תוך שהשוער כתב לעצמו את ההערכה לאן יבעטו את הפנדלים והוראות איך להגיב. על חלק מהבועטים האירים פרץ ידע בדיוק את הכיוון אליו הוא מזנק כשעל אחרים הוא בחר להסתמך על שיקול דעתו בזמן אמת, כך כתב לעצמו על השחקן האירי מספר 8: "בועט לשני הצדדים, לקרוא שפת גוף וללכת על ההרגשה". את הפתק סיים השוער וכתב לעצמו: "היום עולים ליורו". כתב ועשה.  

נבחרת ישראל, עשו היסטוריה

נבחרת ישראל, עשו היסטוריה צילום: עודד קרני