בחירות 2022

עמית סגל תוקף את הדחת שיקלי: "עיוות שאין למעלה ממנו"

הפרשן הפוליטי הגיב על ההחלטה לפסול את מועמדתו של עמיחי שיקלי ברשימת הליכוד וטען כי היא מעוותת: "לא תמיד משפט וצדק נפגשים: האדם היחיד ששמר על עקרונות ימינה מוכרז כפורש ממנה, בעוד כל העריקים הרעיוניים ירוצו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/22 21:06 ג בתשרי התשפג

עמית סגל תוקף את הדחת שיקלי: "עיוות שאין למעלה ממנו"
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי ששוריין בליכוד, מפלגת מרצ וחברת הכנסת גבי לסקי פנו ליו"ר ועדת הבחירות, יצחק עמית, באמצעות עורך דינם אורי הברמן בעתירה ליו"ר ועדת הבחירות בבקשה לפסול את ריצתו של עמיחי שיקלי במפלגת הליכוד. הערב (ד') יו"ר ועדת הבחירות המרכזית פסל את עמיחי שיקלי מהתמודדות ברשימת הליכוד. הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, תקף את ההחלטה וטען כי היא מעוותת ולא מוצדקת.

"כפי שאמר פעם השופט חשין, לא תמיד משפט וצדק נפגשים. העובדה שהאדם היחיד ששמר על עקרונות ימינה מוכרז כפורש ממנה, בעוד כל העריקים הרעיוניים, הפורשים דה פאקטו ומקבלי הג׳ובים ירוצו כאוות נפשם - עיוות שאין למעלה ממנו. הכנסת צריכה ליותר שיקלים, לא לפחות", כתב סגל.

שיקלי

שיקלי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מרצ: נמשיך לשמור על טוהר הבחירות, הליכוד: נערער לעליון

במרצ הגיבו בשמחה: "הישג אדיר לעתירת מרצ וח"כ גבי לסקי - עמיחי שיקלי נפסל מהתמודדות ברשימת הליכוד. נמשיך לשמור על טוהר הבחירות ולהיות שומר הסף נגד השחיתות הפוליטית. ברכות לח"כ לסקי ולעו"ד אורי הברמן שהגישו את העתירה".

מפלגת הליכוד הגיבה להחלטה ואמרה: "רואים בהחלטה האבסורדית הזאת פגיעה חמורה בדמוקרטיה - נערער לעליון". חברת הכנסת גבי לסקי מסרה: "התיקון לחוק יסוד הכנסת נחקק כדי למנוע קניית שלטון בתמורה לשירון וטובות הנאה. המפלגה הביביסטית ממשיכה לפגוע בשלטון החוק ולזהם את המערכת השלטונית עם השיריונים שלהם".