המקווה היה קפוא: צופית גרנט מספרת על התפילה ששינתה את חייה

אשת התקשורת חשפה בפני עשרות אלפי העוקבים אחריה באינסטגרם, את סיפור התפילה שלה בציון שמעיה ואבטליון: "אני זוכרת את התפילה שם כרגע מפנה משמעותי בהתנהגות האמונית שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/22 08:40 כז באלול התשפב

המקווה היה קפוא: צופית גרנט מספרת על התפילה ששינתה את חייה
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

לאחר שבמהלך השבוע, אשת התקשורת צופית גרנט ביקשה סליחה מיוצאת האח הגדול והאושייה ליהי גרינר, אתמול (ה') היא שיתפה את 50 אלף עוקביה באינסטגרם במשמעות התפילה עבורה, וכתבה איזו תפילה שינתה את חייה. 

"באותו יום כאילו עברתי פאזה בחיים"

דבריה של גרנט נכתבו עבור מוסף "נשים", וכך נזכרה אשת התקשורת: "תפילה שהתפללתי וזכורה לי במיוחד התקיימה ב-2008. כשאברם (בעלה לשעבר) אימן את קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי, ואני נסעתי לצפת לפני המשחק הגורלי בגמר ליגת האלופות של צ'לסי מול ליברפול. זה היה ביום הכי קר בשנה, צפת הייתה מושלגת וחיברו אותי לבעל תפילה שיעזור לי לעשות מסע לקברי צדיקים".

גרנט תיארה את הגעתם לציון של שמעיה ואבטליון שיש בו גם מקווה. "התפללתי שם תפילה עוצמתית שדברים יצליחו וגם שאברם יצליח במשחק. לאחר מכן האיש שהיה איתי שמר לי על הדלת מבחוץ וטבלתי בקור המקפיא במקווה, אבל כשיצאתי הרגשתי חום, כאילו אני ליד אח בוערת".

צופית המשיכה ותיארה כי אפפה אותה תחושת רוחניות גדולה ממנה לא רצתה להיפרד. "הרגשתי חיבור גדול ודיוק פנימי. אני זוכרת את התפילה שם כרגע מפנה משמעותי בהתנהגות האמונית שלי. באותו יום כאילו עברתי פאזה בחיים. בסופו של דבר חזרתי ללונדון, נסענו למשחק, ולשמחתי צ'לסי ניצחה ניצחון הרואי".