"עובר עלי משהו": לירן דנינו חושף מדוע הוא נעלם בתקופה האחרונה

הזמר והיוצר האהוב שיתף את עוקביו על הבעיה הרפואית ממנה הוא סובל שגרמה לו לבטל את כל הופעותיו בתקופה האחרונה: "התחלתי להרגיש שזמן ההתאוששות שלי מתארך ושמשהו לא טוב קורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/22 14:34 כד באלול התשפב

"עובר עלי משהו": לירן דנינו חושף מדוע הוא נעלם בתקופה האחרונה
צילום: דודי חסון

הזמר והיוצר המצליח לירן דנינו נעלם מאור הזרקורים בתקופה האחרונה. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, הסביר הזמר כי הסיבה להיעלמות שלו נובעת מבעיה רפואית במיתרי הקול, שאילצה אותו לקחת הפסקה מפעילות מוזיקלית ולבטל את כל ההופעות שתוכננו. בסוף הפוסט, הודיע הזמר כי היום (ג') הוציא סינגל חדש שלו: 'לילות באמסטרדם'.

התחלתי להרגיש שמשהו לא טוב קורה

הזמר ציין כי בזמן האחרון הוא קיבל הודעות ממעריצים השואלים לאן הוא נעלם. "הי חברות וחברים אהובות ואהובים שלי, מי כמוכם שם לב שעובר עלי משהו ואתם שולחים לי המון הודעות ושואלים אותי, למה ההופעות התבטלו ולמה גם כל ההופעות הקרובות מבוטלות ולמה אני לא מעלה שום דבר ולא משחרר שירים חדשים. קורע לי את הלב שאני לא עונה לכם כי חשבתי שמה שאני עובר יהיה מהיר ושלא אצטרך לתת תשובות לאף אחד ותיכף נחזור להתראות בהופעות אבל זה נמשך קצת יותר מדי זמן", כתב דנינו.

הזמר שיתף את הסיבה להיעלמותו: "אז ככה: לצערי הרב לאחרונה אחרי שסיימתי את 'רוקדים עם כוכבים' העמסתי קצת יותר מידי על מיתרי הקול שלי בהופעות ובהקלטות והתחלתי להרגיש שזמן ההתאוששות שלי מתארך ושמשהו לא טוב קורה. היות ולצערי, כפי שאתם יודעים, הייתי כבר בסרט הרע הזה בעבר ולא כלכך הקשבתי למה שהגוף שלי שידר לי והמשכתי להופיע".

כל שתיקה היא זהב ואני מטפל בעניין עם פיתוחי קול ותרופות שעוזרות

עוד הוסיף ואמר כי "הלכתי לקבל יעוץ אצל הרופא שלי ששלח אותי לסדרת בדיקות שבסופם הבנתי שלמזלי הפעם, תפסנו את זה בזמן ולא נגרם לי נזק. בגלל שמדובר באזור לח שאתה אוכל שותה ומדבר, כל שתיקה היא זהב ואני מטפל בעניין עם פיתוחי קול ותרופות שעוזרות".

בסיום דבריו, הודה הזמר למתעניינים בשלומו: "אני יודע כמה זה מבאס אתכם קהל יפה ואהוב שלי ואותי עוד יותר, אבל זה משהו שאני חייב לעשות על מנת שאעבור את זה כמה שיותר מהר ואחזור בכוחות מחודשים ונתראה שוב בהקדם האפשרי. תודה רבה על הדאגה, זה ממש לא מובן מאליו בשבילי ורק שתדעו שאני קורא כל הודעה. אוהב אתכם".

מילות השיר

מילים ולחן: רובי פאייר, אלי חולי

את לא ילדה את מבינה
איך לשחק לי עם הלב שעות
ובתמונות את תמיד יפה
אז איך לראות אותם עושה לי לבכות
בטיילת רק זוגות, אני
מפחד לראות אותך איתו
מצלמים לפיד שקיעות, אולי
תרצי אותי שם במקומו

שניה חכי עוד שניה
עד שהגשם כאן ישטוף את העבר
תגידי מי את?
כמו עונות פתאום את ככה משתנה?

אז את בוכה
כשחורף בא
מזכיר לך לילות באמסטרדם
חולצת פסים
שקניתי לך
מזכיר לך לילות באמסטרדם

כביש החוף
כמעט ואין לו סוף
והשירים שלי מלווים ת'נסיעה
והוא שר לך
את המילים
כאילו הוא מכיר אותך כמוני שנים