בנות השירות הגיעו להיפרד מהמלכה אליזבת'

מלכת בריטניה הגדולה הובאה למנוחות בטקס מרשים שכלל המונים של צופים בכל רחבי העולם. גם בנות השירות מישראל, המתנדבות בקהילה היהודית הבריטית, הגיעו והניחו פרחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 18:10 כג באלול התשפב

בנות השירות הגיעו להיפרד מהמלכה אליזבת'
בנות השירות בלונדון , צילום: נועה לוי, האגודה להתנדבות

10 ימי האבל על המלכה אליזבת' השנייה הסתיימו היום (ב') ומלכת בריטניה הגדולה הובאה לקבורה בהלוויה מלכותית שנפתחה במנזר ווסטמיניסטר והסתיימה בשעות הערב בטירת וינדזור. היא נקברה לצד בעלה הנסיך פיליפ שהלך לעולמו לפני שנה. בבריטניה העריכו כי המשדר של ההלוויה שהועברה בשידור חי היה השידור הנצפה ביותר בהיסטוריה בכלל, עם יותר מ-4 מיליארד צופים, כמחצית מאוכלוסיית העולם.

הדס דרעי והדר בקר, בנות השירות של האגודה להתנדבות מטעם US United synagogue, יצאו להיפרד מהמלכה, גם נעה לוי וסיון אסיף שעושות שירות לאומי בבית הספר היהודי IJDS בקהילת הנדון בלונדון, הניחו זרים לזכרה. במסגרת תפקידן פועלות בנות השירות הלאומי לחיזוק הקשר בין ישראל לתפוצות ופועלות להעמקת הזהות היהודית והישראלית בקרב הקהילות בהן הן פועלות. 

צילום: נועה לוי, האגודה להתנדבות.

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות: "אנחנו פועלים בארץ ובעולם לחיזוק החוסן החברתי והלאומי של מדינת ישראל, הקשר החם שלנו עם יהדות התפוצות מאפשר את העמקת הזהות היהודית והישראלית בקרב יהודים רבים שצמאים לזה ובפרט בקרב בני הנוער".