גדעון סער מפרגן למיקי זוהר: "הוא באמת מדהים"

פירגון מפתיע בין פוליטיקאים יריבים: שר המשפטים גדעון סער שמחכה גם הוא לתוצאות הגמר של הכוכב הבא מרים לבנו של חבר הכנסת מיקי זוהר שמתמודד בתוכנית

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 11:43 כג באלול התשפב

גדעון סער מפרגן למיקי זוהר: "הוא באמת מדהים"
אליאב זוהר. פותח הכל, צילום: ערן לוי

אל גמר הכוכב הבא שיחול מחר הגיע המועמד האהוב אליאב זוהר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד, שר המשפטים גדעון סער מהמחנה הממלכתי פרגן ליריב הפוליטי וקיווה שאליאב יפתיע לטובה בגמר המכריע. 

גדעון סער מחמיא: "הוא באמת מדהים"

אחרי שזוהר כתב לבנו: "אליאב בני היקר, בע״ה בהצלחה מחר בגמר, את הקול שלי כבר קיבלת". שר המשפטים הצטרף והוסיף בתגובה: "נחת. הוא באמת מדהים. גם אני עם אליאב". זוהר התרגש והחמיא גם לסער: "תודה רבה! הילדים זה לפני הפוליטיקה  בהצלחה לאלונה (שמשחקת בעונה השנייה של 'המפקדת' שעולה בקרוב)".

אליאב זוהר: "אני פריק של קברי צדיקים, כל חודש שלושים קברים"

בראיון למגזין מאקו סיפר זוהר בתחילת הדרך, היחסים עם אבא מיקי והאמונה שלו. על אביו הוא אומר: "הוא החבר הכי טוב שלי, הוא בן 42, יש 20 שנה בינינו, אז הוא בעצמו ילד. יש לנו פתיחות-יתר, זה כמו חבר". הוא מפרגן גם לעיסוק שלו כפוליטיקאי: "הוא בא לקדש את המטרה שלו, לעזור לעם. אני יודע שהוא קם בבוקר בשביל לתרום, ואני תומך בו ובעשייה שלו".

לדבריו, התפילות הן מה שנותן לו את הכוח, ומבחינתו הן הסיבה להצלחה שלו. "אני בן אדם מאוד מאמין, אני לא מתבייש באמונה שלי. אני לא אופיע בשבת אף פעם, לעולם לא אתפרנס בשבת, לא יהיה בארבי שישי, נגיד ככה. הקדוש ברוך הוא עזר לי בכל דבר. לדעתי כל מה שקורה עכשיו זה בזכות התפילות שלי". "אני פריק של קברי צדיקים", הוא משתף. "אני משתטח שלוש פעמים בשבוע. יש לי מסלול קבוע. בין יום ראשון לשלישי אני מקפיד ללכת לבאבא סאלי, כל יום שישי אני במערת המכפלה בחברון, וכל מוצ"ש אני בירושלים עושה את הסבב שלי, דוד המלך, הכותל, רחל אמנו, שמואל הנביא. כל חודש אני הולך ל-30 קברי צדיקים. זאת מצווה".

הכוכב הבא 2022 אליאב זוהר - מיכל