שרה ישראלית לשעבר, רבנים ושייח'ים חגגו בחתונה מרגשת באמירויות

מייסד בית חב"ד באיחוד האמירויות התחתן והזמין חברים מקומיים. בחתונה שנערכה באמירויות נצפו רוקדים יחד, רבני חב"ד ושייח'ים אמירתים. "החתונה היהודית הגדולה ביותר באיחוד האמירויות אי פעם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/22 12:01 יט באלול התשפב

שרה ישראלית לשעבר, רבנים ושייח'ים חגגו בחתונה מרגשת באמירויות
צילום: shutterstock

אמנם מאז נחתמו הסכמי אברהם בין ישראל ואיחוד האמירויות עברו רק שנתיים, אבל נדמה שהישראלים כבר מרגישים שם בבית. מידי מספר שבועות אנחנו שומעים על עוד יוזמה ישראלית - אמירתית, עוד ביקור רשמי ועוד ועוד חבילות נופש, שלא לדבר על הנהירה ישראלים רבים לשם. אבל אירוע כמו החתונה שנערכה שם אתמול (ד') עוד לא היה.

הרוקדים שהפתיעו בחתונה

אתמול נערכה באיחוד האמירויות חתונתו של הרב לוי טוכמן, מקים בית חב"ד המקומי עם לאה חדד. בחתונה המפוארת נראו רוקדים יחד רבנים, שייחים מקומיים וכמובן, שאר המוזמנים. בציוץ של בית חב"ד, נכתב: "אנחנו חוגגים הערב באבו-דאבי את שמחת החתונה של הרב לוי דוכמן ולאה חדד - החתונה היהודית הגדולה ביותר באיחוד האמירויות אי פעם! מזל טוב".  

השרה לשעבר עמר ינקלביץ' שהשתתפה בחתונה, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "זכיתי לשתף פעולה עם הרב לוי דוכמן מאבו דאבי, שבשליחותו מאחד לבבות ומגיע לכל יהודי בעולם, בכל נקודה על המפה. היום אני שמחה לשמוח בחתונתו. חתונה בה יהודים ומוסלמים משתפים פעולה וחיים יחד".

בית חב"ד באיחוד האמירויות פועל כבר עשור

בית חב"ד בדובאי קיים מזה כעשור, עד לכינון היחסים הרשמיים עם ישראל העניק בית חב"ד דובאי את מגוון השירותים הנדרשים לקהילה היהודית של איחוד האמירויות (המונה כיום כ-2000 נפשות) ומאז החתימה על הסכמי אברהם מוצעים השירותים לכלל היהודים המגיעים לדובאי. את בית חב"ד מנהל הרב לוי דוכמן, אשר מוביל את הקהילה היהודית בדובאי המתגוררת בנסיכות, כמו גם את הקהילה היהודית באבו דאבי, את הרבנות באיחוד האמירויות (הגוף לכשרות המהדרין המעניק את הכשרות למסעדות, בתי מלון, שירותי קייטרינג ועוד) ומשמש כרב בית הכנסת של דובאי.