מייגן לא הגיעה וקייט נשארה עם הילדים | המשפחה המלכותית באבל

המלכה אליזבת' הלכה לעולמה בגיל 96 בארמונה בסקוטלנד כאשר בני משפחתה לצידה. נכדיה, הנסיכים ויליאם והארי שהו גם הם לצידה. יורש העצר צ'ארלס הוא המלך החדש. הילדים של מייגן מרקל קיבלו שדרוג משמעותי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/22 21:58 יב באלול התשפב

מייגן לא הגיעה וקייט נשארה עם הילדים | המשפחה המלכותית באבל
המלכה עם נכדיה וניניה, צילום: shutterstock

תם עידן: כבר בשעות אחר הצהריים היום (ה') התחילו להגיע דיווחים מעבר לים באשר להדרדרות מצבה הרפואי של מלכת בריטניה, המלכה אליזבת' השנייה וראש חבר העמים הבריטי. הרופאים הביעו את חששם ובני המשפחה התקבצו ובאו לארמונה שבסקוטלנד. אולם, לאחר מספר שעות יצאה ההודעה הרשמית מארמון בקינגהאם כי לאחר 70 שנות מלוכה הלכה המלכה לעולמה בגיל 96. 

בנה הבכור, הנסיך צ'ארלס, הוא המלך הבריטי החדש. "המלך והמלכה יישארו בבלמורל הערב, ויחזרו ללונדון מחר", נמסר בהודעה הרשמית כאשר הכוונה היא לצ'ארלס וקמילה. שני בניו, המשותפים לו ולנסיכה דיאנה המנוחה, הגיעו גם הם לסקוטלנד. ויליאם הותיר בטירת וינדזור את רעייתו, קייט מידלטון עם שלושת ילדיהם. הנסיך הארי, שכבר לפני שנתיים הודיע על כוונתו לפרוש לטובת עצמאות כלכלית מבית המלוכה, נמצא בימים אלו בבריטניה יחד עם רעייתו מייגן מרקל ושני ילדיהם, ארצ'י וליליבת'. השניים הגיעו לביקור מביתם בארצות הברית. מרקל לא הגיעה לארמון בסקוטלנד עם בעלה. 

התארים החדשים של בני משפחת המלוכה

בתור הבן הבכור של השליט, הנסיך ויליאם, הדוכס מקמברידג', יקבל מעתה גם את התואר דוכס מקורנוול, הדוכס מרותסיי ולורד האיים. ילדיו הקטנים של הנסיך הארי, שעל פי החלטת הוריהם לא קיבלו את התואר נסיכים על אף זכאותם, יוכרזו מעתה באופן אוטומטי נסיך ונסיכה, זאת כיוון שסבם הוא המלך הבריטי. כאשר יגיעו לגיל 18 יוכלו להחליט אם לשמור את התואר או לא.