נרקיס אחרי הזכייה בפרס אקו"ם: "לא ידעתי כמה רעש מסוגלת לעשות אישה עם מטפחת על הראש"

אחרי שזכתה בפרס שיר השנה של אקו"ם על השיר "הולכת איתך", נרקיס חושפת את הקשיים שחוותה "האמנתי שילדות כמוני - שאוכלות מרק תימני, הופכות למתנחלות בגוש קטיף, חוות התעללויות וקשיים ונאלצות להתגרש - הן לא מהזן של הכוכבות". 

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/22 12:35 יב באלול התשפב

נרקיס אחרי הזכייה בפרס אקו"ם: "לא ידעתי כמה רעש מסוגלת לעשות אישה עם מטפחת על הראש"
נרקיס בטקס פרסי אקו"ם, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אחרי הזכייה  אמש (ד') של הזמרת נרקיס בפרס שיר השנה של אקו"ם על שמו של משה וילנסקי, לביצוע של השיר "הולכת איתך". כאשר בנימוקי הפרס כתבה הועדה: 'הולכת איתך' הוא שיר סוחף ולהיטי שזכה להצלחה ענקית וחשף את נרקיס לקהלים שטרם הכירו אותה עד אותה נקודה".

נשאה נרקיס נאום ניצחון ומעורר השראה, בו סיפרה כמה הזכייה שלה ב"שיר השנה",  היא נקודת ציון חשובה עבורה, נרקיס התייחסה להיותה מגורשת מגוש קטיף וכן התייחסה להתעללויות שעברה בחיה ולגירושין שהביאו איתם התמודדויות נוספות בחייה.

לא האמנתי שילדות כמוני שאוכלות מרק תימני התנחלו בגוש קטיף וחוו התעללות וגירושין הן מהזן של הכוכבות

נרקיס, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את את הדברים שאמרה בטקס הזכייה ״אני רוצה להגיד לכם שהערב הזה הוא נקודת ציון חשובה מאוד עבורי, אני לובשת את השמלה שחברה שלי דלית שיושבת פה בקהל עיצבה לי ואני זוכרת את השרטוטים שהייתה מקשקשת על המחברת וחולמת להיות מעצבת, בזמן שאני חלמתי איך אני הופכת להיות זמרת" 

נרקיס, סיפרה איך ניסתה לבחור במסלול החיים אחר וזנחה את החלום כי לא האמינה שהיא באמת יכולה להצליח ולהיות זמרת "שנים אחר כך זנחתי את החלום הזה וניסיתי להיות מישהי שאני לא, האמנתי בטעות שילדות כמוני - שאוכלות מרק תימני אצל סבתא יונה ואחר כך הופכות למתנחלות בגוש קטיף וגם תוסיפו לזה עוד התעללויות וקשיים בדרך ובסוף גם נאלצות להתגרש ולמצוא את עצמם מחדש הן לא מהזן של הכוכבות. אז אני כאן לספר לכם שהכל אפשרי והאמונה מנצחת את הכל ותבדקו אולי שווה לכם להתחיל להכין מרק תימני".  

נרקיס בטקס פרסי אקו"ם

נרקיס בטקס פרסי אקו"ם צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"בתחילת הדרך שלי במוזיקה לא ידעתי כמה רעש מסוגלת לעשות אישה עם מטפחת על הראש"

בהמשך הודתה נרקיס לצוות שמלווה אותה בשנים האחרונות, והודתה גם לשותפיה ליצירה "אני מבקשת להגיד תודה גדולה, לשותפים ליצירה צליל קליפי וינון יהל שעפים איתי גבוה צליל הלב שלך הוא ספר פתוח כמו שכתבת ואתה ינון אין תהיות שאתה מפיק על ואני שרופה עליך" 



"בתחילת הדרך שלי במוזיקה לא ידעתי כמה רעש מסוגלת לעשות, אישה עם מטפחת על הראש אבל אני בחרתי ללכת עם הלב ולא שזה קל שנים שאני סוללת דרך יחד עם המנטורית שלי יוכבד סלר שמזיזה איתי הרים ויחד אנחנו ממש משנות מציאות". 

האזינו לשיר הזוכה בשיר השנה של אק"ם הולכת איתך: