צפו "דרמת מצבים": כך מתכנן הפרשן הסרוג לשנות את התכנית הוותיקה

עמית סגל ובן כספית יחלו להגיש את 'פגוש את העיתונות' והצהירו כי בכוונתם לשנות את סגנון השאלות של התכנית: "אנשים עייפים אחרי חמש מערכות בחירות עם אותן שאלות - יש לנו כמה רעיונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 22:28 ט באלול התשפב

"דרמת מצבים": כך מתכנן הפרשן הסרוג לשנות את התכנית הוותיקה
עמית סגל , צילום: גילי יערי, פלאש 90

פגוש את העיתונות היא תכנית אקטואליה וראיונות, המופקת על ידי חדשות 12 המשודרת משנת 1996. אחרי תשע שנים, העיתונאית רינה מצליח, הידועה בזכות חריפותה והרגלה לבטא את עצמה בשידור, הודיעה כי תפסיק להגיש את תכנית. היום (ב') פורסם הפרומו של התכנית עם המגישים החדשים: הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל ופרשן מעריב ו-103FM, בן כספית.

הפרשן הסרוג סיפר על כוונתו לשנות את סגנון השאלות של התכנית. "אני חושב שאנשים עייפים, ואני יכול להבין אותם אחרי חמש פעמים  עם עוד פעם אותן שאלות. יש לי כמה רעיונות, ואני בטוח שגם לבן יש איך לפגוש את אותם פרצופים מוכרים. פעם היו קוראים לזה קומדיית מצבים, דרמת מצבים", רמז סגל.

כספית. מתבייש

כספית. צילום: פלאש 90

סוגיה מעניינת שבערוץ יידרשו לה היא שעת שידור התכנית, אותה יצטרכו להתאים ללוח הזמנים של צאת השבת. כמו שכתבה מצליח, התכנית משודרת החל מהשעה שש כאשר השבת עוד בעיצומה. על פי הדיווח של בוקר, בערוץ עובדים על פתרונות בנושא והתכנית הראשונה של השניים תעלה בעוד כחודש

רינה מצליח: אחרי תשע שנים, מוזמנים לפרידה

כאמור, מצליח החלה להגיש את התוכנית האקטואליה הפופולרית לפני תשע שנים, זאת לאחר שהמגישה הקודמת, דנה וייס, החלה להגיש את מהדורת סוף השבוע של חדשות ערוץ 2. בפוסט שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה כתבה המגישה "אחרי תשע שנים, בשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות. מוזמנים לפרידה - שבת בשש".

רינה מצליח

רינה מצליח צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך השנים המגישה עוררה לא מעט סערות בעקבות התבטאויות חריפות שלה. לפני שנתיים הושעתה מתפקידה למשך שבוע לאחר שאמרה "תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים גם אם הוא יאנוס את הבת שלי אני אצביע בשבילו".

לאחרונה מצליח התארחה בתכנית "אולפן שישי", שם התפתח דיון סוער בינה לאיש התקשורת בועז ביסמוט. במהלך הדיון אבדה מצליח מצליח את עשתונותיה וצעקה כלפי ביסמוט: "אתה יודע מה? תסתום את הפה שלך! תשתוק. מי שיגיד לי שאני מצדיקה טרור אני לא מוכנה לשמוע אותו".