רגע לפני שהכוכבות החרדיות נחשפות על המסך: הברנז'ה הגיעה לפרגן

הערב נערכה הפרמיירה החגיגית של סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה של HOT שצפויה לעלות למסך ב-11 בספטמבר | הגיעו לפרגן: שמחה גואטה, מאור זגורי, נועה ירון, הרב של הסלבס מרדכי חסידים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/22 22:02 ח באלול התשפב

רגע לפני שהכוכבות החרדיות נחשפות על המסך: הברנז'ה הגיעה לפרגן
צילום: אביב חופי

את תופעת ה-'חרדים החדשים' הציגו עד כה כמה סדרות עלילתיות ביניהן 'שבאבניקים' ו-'שטיסל', אולם עדיין לא נעשתה סדרת דוקו-ריאליטי שבה הגיבורים, או הגיבורות, מגיעים מהמגזר החרדי. ב-HOT החליטו להרים את הכפפה ובחודשים האחרונים צולמה הסדרה 'בנות ברק', דוקו-ריאליטי שיעקוב אחרי חמש כוכבות רשת מהמגזר החרדי. הערב (א') נערכה הפרמיירה החגיגית של הסדרה החדשה בקולנוע לב, תל אביב.

צילום: אביב חופי

הפרמיירה נערכה בנוכחותן של כוכבות הסדרה וכוכבות הרשת החרדיות: ננה הלפרין, יעל זילברמן, סימי הרשקופ, אסתי סוקולובסקי ועופרה שמעוני. הגיעו לפרגן: שמחה גאוטה, מאור זגורי, נועה ירון, הרב של הסלבס מרדכי חסידים, רונית יודקביץ׳. הסדרה צפויה לעלות ב-11 בספטמבר.

צילום: אביב חופי

צילום: אביב חופי

"אני הגיא פינס של העולם החרדי"

עד לפני כמה שנים העולם החרדי בכלל, ועולמן של הנשים החרדיות בפרט נתפס בקרב כלל הציבור כעולם שמרני ומסוגר. עולם שבו אין מקום לאסתטיקה ובילויים. בשנים האחרונות המצב השתנה וניתן למצוא גברים חרדיים בחליפות מעצבים ונשים חרדיות בשמלות מוקפדות ומלאות סטייל מסתובבים באזורי בילוי נחשקים ובמרכזי בילוי יוקרתיים. בנוסף לכך, בשנים האחרונות החלו נשים חרדיות להפוך ליוצרות תוכן ומשפיעניות רשת בעלות אלפי עוקבות ועוקבים. הסדרה חדשה תעקוב אחר התופעה.

צילום: אביב חופי

צילום: אביב חופי

במהלך הסדרה מציגות המשתתפות את עולמן וחושפות את המתח שקיים בחייהן בין ההתעסקות שבעולמות הביוטי והבילויים ובין הקהילה שבה הן חיות. "אני רוצה להראות את היופי שבדת" אומרת אחת מהן ואחרת מעידה על עצמה כי היא "ה'גיא פינס' של המגזר החרדי".

צילום: אביב חופי

צילום: אביב חופי

צפו בהצצה לסדרה החדשה: