"אני ומאיה חווינו אובדן משותף": ענהאל שמואלי מגלה פרט כואב על בתה שחוזרת לבית הספר

מתוך המוני ההורים ששלחו היום את ילדיהם לבית הספר, נמצאת גם האושיה הסרוגה ענהאל שמואלי, שליוותה את בתה מאיה לבית הספר. שמואלי נזכר בכאב בתאומה של מאיה שלא שרדה בלידה "השיעור הכי גדול שהורות לימדה אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/22 11:43 ה באלול התשפב

"אני ומאיה חווינו אובדן משותף": ענהאל שמואלי מגלה פרט כואב על בתה שחוזרת לבית הספר
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

היום פתיחת שנת הלימודים, וכמו כל המוני בית ישראל גם אושיית הרשת הסרוגה ענהאל שמואלי שלחה את ילדיה לבתי הספר, שמואלי שמרבה לשתף באומץ על רגעים עצובים ושמחים מחייה האישיים, שיתפה את תחושותיה בפוסט מרגש עם קורטוב של כאב והרבה עידוד.

"כל ההריון שלה התפללתי, קיוויתי חלמתי שתחזיק מעמד" 

"בהריון של מאיה הייתה לי הפלה, התאומה שלה לא שרדה. כל ההריון שלה התפללתי, קיוויתי חלמתי שתחזיק מעמד" כך פתחה שמואלי את הפוסט, "אני ומאיה חווינו אובדן משותף" מספרת שמואלי, "בנס גדול ובמשקל 2 קילו היא נולדה ויחד איתה נולד לו השיעור הכי גדול שהורות לימדה אותי. להאמין, לראות שטוב בלי להביט שוב לאחור" בהמשך סיפרה אושיית הרשת על השלבים בחיים בהם הילדים גדלים ומשתחררים ממך "בהתחלה יש בכי ודמעות והיום יהלי בת 11.5 כבר אמרה לנו שלום מהר שלא נעשה לה פאדיחות על יד החברות" . 

"היום אני יודעת לומר שגם לפחות טוב יש צד טוב אומנם לא תמיד רואים אותו ולפעמים צריך לחפש אותו"

לסיכום כתבה שמואלי "לשחרר זה אולי הדבר שהכי קשה לנו ההורים. לסמוך ולהאמין שהעולם טוב, שיהיה לילדים טוב, כי מי כמונו המבוגרים יודעים שלא תמיד טוב. אבל היום אני יודעת לומר שגם לפחות טוב יש צד טוב אומנם לא תמיד רואים אותו ולפעמים צריך לחפש אותו. אבל הוא שם וקיים רק צריך לאמין לראות שטוב ולהושיט לו יד.

מקווה ומתפללת שיהיה לך טוב ולכל הילדים טוב , טוב אמיתי טהור ונקי וגם אם לא, שתדעי לראות את הטוב גם איפה שפחות טוב. הלב לך"