המוזיקאי הסרוג מכוכב השחר מגלה: כך הלחנתי שיר לשירי מימון

אלנתן שלום הלחין את הלהיט "אמא אם הייתי" של חנן בן ארי על הגירוש מגוש קטיף, ובעקבות ההצלחה קיבל מייל מפתיע מהזמרת שירי מימון: "מניחה לך פה טקסט, הלוואי שתצליח להביא את הבלדה שאני מבקשת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 20:33 ד באלול התשפב

המוזיקאי הסרוג מכוכב השחר מגלה: כך הלחנתי שיר לשירי מימון
צילום: איה זק

הסודות של הלחנים הגדולים. המלחין והמוזיקאי הסרוג אלנתן שלום אחראי ללחנים של לכמה מהלהיטים הגדולים בשנים האחרונות, ובסדרה חדשה באינסטגרם שלו הוא מספר את הסיפור המלא מאחורי שיתוף הפעולה על לסינגל.

'אלנתן בדקה' על 'אחותי' לשירי מימון: צפו

https://www.instagram.com/reel/Ch7a5QoIMND/?utm_source=ig_web_copy_link

היום (ד') הוא בחר בשירי מימון ובשירה 'אחותי'. הוא מספר שאחרי ההצלחה של 'אמא אם הייתי', מימון יצרה קשר עם חנן בן ארי וביקשה ממנו לחן בסגנון שיתאים לבלדה אותה היא מעוניית לשיר. חנן הפנה אותה לאלנתן, ומשם הכל היסטוריה.

"למחרת חיכה לי מייל: 'מניחה לך פה טקסט, הלוואי שתצליח להביא את הבלדה שאני מבקשת'", מספר  שלום. את הגרסה הראשונית היא לא אהבה, אבל אחרי כמה שיפוצים העניין סודר והשיר יצא.

אלנתן, בן 35, נשוי, אב לארבע וגר ביישוב כוכב השחר. הוא נחשף לקהל לראשונה כאשר השתתף בעונה הרביעית של "דה וויס" שם ביצע את השיר שהלחין לחנן בן ארי "אמא אם הייתי". בשנים האחרונות הוא עבד בעיקר על לחנים לאומנים מהשורה הראשונה: חנן בן ארי (אמא אם הייתי), מירי מסיקה (מפחד עליך, שמור עליי, היד שלך היא בית), שירי מימון (יש לי הכל, אחותי), ריטה (קחי לך), דוד ד'אור (עד שנראה את האור) ומאז יצא לדרך עצמאית.