הצצה לחדר החזרות של אביתר בנאי ונתן גושן | צפו

בנימין מתכוננת לארוע הקיץ הגדול: שני הזמרים המצליחים אביתר בנאי ונתן גושן בביצוע ללהיט של בנאי 'יפה כלבנה' מתוך חדר החזרות להופעה הגדולה של הקיץ לתושבי המועצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/22 13:09 כט באב התשפב

הצצה לחדר החזרות של אביתר בנאי ונתן גושן | צפו
צילום: צילום מסך

יותר מ-12 אלף מתושבי בנימין הבטיחו את השתתפותם במופעי סיום הקיץ בבריכת הסולטן שם יהיו שתי הופעות מיוחדות שהפיקה המועצה. בכל ערב יארח אביתר בנאי את אביב גפן, נתן גושן ועידן עמדי. מדובר במופעים עם הפקות מוסיקליות ייחודיות מאד. זה יהיה ניכר בבמה, בתפאורה ובשיתוף הפעולה בין הזמרים.

צפו בביצוע של אביתר בנאי ונתן גושן:

בחזרות שהתקיימו היום נרשמה התרגשות גדולה לקראת שלל הביצועים שהכינו במיוחד ארבעת הזמרים יחד ולחוד במסגרת הפקת הענק המיוחדת שעליה עמלה בשבועות האחרונים מועצת בנימין למען תושביה. 

ראש המועצה ישראל גנץ אומר: "הקיץ נרשם שיא של ארועי תרבות עם האמנים הכי טובים כפי שמגיע לתושבי בנימין. כעת אנו מסיימים את ההכנות לארועים הגדולים. השנה בחרנו לקיים את אותו ארוע פעמיים ובמחיר מסובסד כדי שכל התושבים יוכלו להשתתף. גם האמנים השקיעו הרבה לב ונשמה והולך להיות מופע מוסיקלי ייחודי שתושבי בנימין יהנו ממנו מאד".

הופעות סיום הקיץ של בנימין יתקיימו בשבוע הבא, בימים שני ושלישי, 29-30.8. את מופעי סיום הקיץ יזמה מועצת בנימין באמצעות המתנ״ס ובסיוע החברה לפיתוח מטה בנימין.