"הוריד לי את הלב": עמוד תאורה קרס במהלך הופעה של סטטיק ובן אל

שתי ילדות נפצעו קל מנפילה של עמוד תאורה במהלך הופעה של סטטיק ובן אל באילת: "אחד הדברים הכי מפחידים שקרו לי בחיים, ברגע שהבנתי שמשהו נפגע פשוט כמעט התמוטטתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/22 22:40 כז באב התשפב

"הוריד לי את הלב": עמוד תאורה קרס במהלך הופעה של סטטיק ובן אל
צילום: דוברות המשטרה

ההופעה של ססטיק ובן אל באילת כמעט נגמרה באסון. במהלך ההופעה בה נכחו 2500 מעריצים, קרס עמוד תאורה על שתי ילדות בנות 10 ו-15 שנפצעו קל ופונו להמשך טיפול רפואי. ההופעה הופסקה והמשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. הזמר והמוזיקאי סטטיק, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו את רגעי הפחד שלו במהלך התאונה.

צילום: צילום מסך

"מה שקרה בהופעה עכשיו הוריד לי את הלב. אחד הדברים הכי מפחידים שקרו לי בחיים. ברגע שהבנתי שמישהו נפגע פשוט כמעט התמוטטתי. ברוך השם פגשתי את המשפחה המקסימה של הילדות שנפגעו והן בסדר. מאחל לירין המתוקה רפואה שלמה! אני חייב לך שיחת וידאו ואת חייבת לי להיות גיבורה כמו שהבטחת. לילה טוב ובטוח לכולם", כתב ססטיק.

סטטיק, "הפעם הראשונה שנגעתי בשואה"

סטטיק, צילום: Hadas Parush/Flash90

מדוברות עיריית אילת נמסר: "באירוע קיץ אילתי, שקיימה העירייה הערב בפארק המזרקה, בהשתתפות כ-2,500 מתושבי העיר ואורחיה, נפצעו קל 2 ילדות כתוצאה מנפילת מתקן להרמת רמקול, שנפל על הבמה. האירוע אירע לקראת סיום ההופעה של סטטיק ובן אל. נסיבות האירוע נחקרות ברגעים אלה".