עדן הראל נהנית מהשקט בחופש הגדול: "לפני עוד יום של ריצות"

כוכבת האינסטגרם ומגישת הטלוויזיה החוזרת בתשובה סיפרה לעשרות אלפי העוקבים ברשת איך היא חוגגת את מעט השקט בימי החופש הגדול: "כמה חשוב שניה לנשום לפני כל היום שמחכה לנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 10:17 כה באב התשפב

עדן הראל נהנית מהשקט בחופש הגדול: "לפני עוד יום של ריצות"
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: צילום:אסנת רום, יח"צ

מגישת הטלוויזיה החוזרת בתשובה, עדן הראל,נוהגת לשתף את העוקבים ברשת החברתית ברגעים מחייה האישיים, ובסיפורים מחיי היומיום שרלוונטיים לכל אמא שגם לה יש ששה ילדים. פחות מעשרה ימים לפני החזרה לשנת הלימודים וסיום החופש הגדול, סיפרה הראל על רגע מיוחד ביום. 

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היום (ב'), סיפרה הראל, המתגוררת ברעננה עם בעלה המגיש עודד מנשה, על שלוות הבוקר שלה. "הרגע הזה של הבוקר, הילדים ישנים. הרי חופש והם ישנים בשעות שהם לא ידעו שקיימות. כוס קפה, סידור, ושניה של שקט לפני עוד יום של ריצות. כמה חשוב שניה לנשום לפני כל היום שמחכה לנו". 

לפני מספר שבועות, במסגרת סשן שאלות ותשובות באינסטגרם, השיבה לשאלות הגולשים, שביקשו לדעת האם הילדים יודעים על החיים לפני החזרה בתשובה. על כך השיבה, "הילדים שלנו יודעים על חיינו הקודמים, ברור עם פילטור מסוים, אבל איך אפשר להסתיר אם הכל כתוב בגוגל". עוד סיפרה על הפחדים, "לי יש פחד על הילדים שלי. זאת הנקודה החלשה שלי. אז אני מדברת עם הפחד הזה. השם אתה שומר על הילדים, הכל ממך, כל מה שאתה עושה לטובה. ושומעת שיעורים על חיזוק באמונה".