מחכה שיבואו ימים טובים: הזמר האהוב חושף כי החל לשמור שבת

הזמר נמרוד לב שעומד מאחורי הלהיטים "זה כל הקסם" ו"ימים טובים" חושף היום בציוץ בטוויטר כי הוא שומר שבת כהלכתה | עוד מוסיף הזמר כי זכה לחגוג בר מצווה בגיל 50

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/22 20:21 כד באב התשפב

מחכה שיבואו ימים טובים: הזמר האהוב חושף כי החל לשמור שבת
צילום: Moshe Shai/FLASH90

הזמר האהוב נמרוד לב, מי שעומד מאחורי הלהיטים "זה כל הקסם" ו"ימים טובים" חושף היום בציוץ בטוויטר כי הוא שומר שבת כהלכתה. הוא מספר כי תהליך החזרה בתשובה שלו החל כששמע קידוש לראשונה בגיל 30, בגיל 50 חגג בר מצווה והיום כבר מקפיד על שלוש ארוחות בשבת עם לימוד ותפילות. 

וכך כותב לב: "כמה רחוק הייתי מיהדות? בגיל 30 ראיתי פעם ראשונה קידוש, בגיל 50 עשיתי בר מצוה ועליתי לתורה. והיום? היום אני שומר שבת כהלכתה - עונג שלוש סעודות ולימוד ותפילות, וקורא בשבתות לעולים בתורה במניין. ובכל זאת נשארתי ׳תל אביבי׳ וכל סביבתי ומשפחתי ׳חילונית׳, אז מה? את כל היהודים אוהב הבורא".

"בר מצווה השלמתי לפני שנה כי לא עשיתי בתור ילד. פרשת ואתחנן, עשרת הדיברות"

בציוץ נוסף הוסיף לב ופירט: "שומר מצוות בחלקן ואז רובן כבר יותר מעשור, כבר כמה שנים כהלכתן ממש על קוצו של יוד, ובר מצווה השלמתי לפני שנה כי לא עשיתי בתור ילד… פרשת ואתחנן, עשרת הדיברות, שמע ישראל, עליתי לתורה בבית כנסת בירוחם, מפעים וממלא השראת רוח. תודה על הדברים המחזקים!".

נמרוד לב נולד בירושלים וגדל במשפחה מוזיקלית. אמו היא הפסנתרנית נעמי לב ואחיו הוא הפסנתרן הבינלאומי פרופ' תומר לב, ששימש כמנהל הראשון של בית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל אביב. כשהיה בן 11, נהרג אחיו אדי (דוד) לב, שהיה טייס קרב בחיל האוויר, בהתרסקות מטוסו. הוא נשוי לנועה בנוש. בשנת 1998 הוציא את הדואט "זה כל הקסם" יחד עם מי שהייתה בת זוגו הזמרת אורלי פרל. השיר זכה לפופולאריות רבה, נבחר ל"שיר השנה" ברשת ג' ובגלי צה"ל וזיכה את לב בתואר "תגלית השנה".