צפו קורין גדעון חוגגת: "אני בעיצומו של יום מושלם"

כוכבת הרשת סוגרת עשור עמוס ומרגש בחייה, ורגע לפני הלידה הצפויה חוגגת את יום הולדתה ה-30 בסרטון ממיס של בתה הבכורה. "לא הייתי יכולה לחלום על כזאת משפחה וכאלה חברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/22 22:15 כא באב התשפב

קורין גדעון חוגגת: "אני בעיצומו של יום מושלם"
קורין גדעון, צילום: מעמוד האינסטגרם של קורין גדעון

מנחת הטלוויזיה לשעבר וכוכבת הרשת בהווה, קורין גדעון, מרבה לשתף את קהל עוקביה בתמונות ממיסות לב של בתה הבכורה, אלונה המתוקה, אשר בקרוב ממש צפויה להפוך לאחות בכורה לאח קטן. גדעון, שחוגגת היום (ה') את יום הולדתה ה-30 ופתיחת עשור נוסף ומרגש בחייה, שיתפה עוד סרטון מרגש של בני משפחתה. 

בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, נראה בעלה, חילי סורוצקין, אוחז באלונה ושניהם יחד שרים לה היום יום הולדת, לצד עוגה שנראתה טעימה במיוחד ועליה נרות דולקים בסימן הגיל החדש. "אני בעיצומו של יום מושלם שהתחיל ככה", כתבה קורין הנרגשת, "אז באמת שאין לי עוד מה לבקש. לא הייתי יכולה לחלום על כזאת משפחה וכאלה חברים. שרק כולם יהיו בריאים. תודה על הכל". 

כזכור, רק לפני מספר שבועות חשפה גדעון ההריונית את תעודת הכשרות החדשה של המעדנייה שמוכרת אוכל לשבת בהזמנה אישית בפריסה ארצית שלה ושל בעלה, ועשתה זאת בצורה משעשעת במיוחד. בתמונה שמדמה צילום אולטרסאונד הראתה את החותמת והוסיפה, "שמרנו את זה בבטן, אבל עכשיו אפשר כבר להגיד מזל טוב".