צדיקה ניקול ראידמן שומרת כבר חודשיים: "מאוד גאה בעצמי"

אושיית האינסטגרם אשת עסקים ניקול ראידמן נמצאת בתהליך התחזקות והיום היא מציינת חודשיים רצופים של שמירת כשרות: "אני מרגישה את השינוי ואת הברכה. לא משכנעת אותכם להתחיל לשמור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/22 14:23 כא באב התשפב

ניקול ראידמן שומרת כבר חודשיים: "מאוד גאה בעצמי"
ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

האושיה ניקול ראידמן הפתיעה רבים כאשר החלה בתקופה האחרונה בתהליך התקרבות לדת שכולל ביקורים במקווה, שמירת כשרות ותפילות. היום (ה') היא כבר מסכמת בהתרגשות חודשיים של שמירת כשרות. 

"מאוד גאה בעצמי ובדרך שבחרתי בה"

בחשבון האינסטגרם הפופולארי שלה שיתפה ראידמן: "היום אני מציינת חודשיים לכך שהתחלתי לשמור כשרות. זה הדבר הכי טוב והכי נכון שעשיתי עבורי. מאוד מאוד גאה בעצמי ובדרך שבחרתי בה, אולי זה ניראה לכם חסר משמעות בעולם שבו התחלנו לאבד ערכים ומסורת, אבל רק מי שעובר את התהליך עם הרבה הבנה וקבלה עצמית ומאמין שזה יכול לשנות משהו בתוכו, רואה תוצאות".

ראידמן הוסיפה: "ואכן חודשים אחרי אני מרגישה את השינוי ואת הברכה. לא משכנעת אותכם להתחיל
לשמור, אבל אם זה באה לכם ממקום אמיתי ורצון לראות את העולם אחרת, זה הדבר הטוב ביותר
שתעשו לעצמכם. זה בכלל לא קשה, הכול בראש".

ניקול ראידמן מגלה מי הרב שהיא מחוברת אליו במיוחד

בסבב שאלות ותשובות עם הגולשים סיפרה ראידמן על רב שהיא מחוברת אליו במיוחד, וחשפה כי זהו הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה הראשי של מגדל העמק העומד בראש מפעלי חסד רבים וזוכה פרס ישראל על מפעל החיים ואות עיטור הנשיא. "אין עליו בעולם", כתבה ניקול והוסיפה כי היא מחוברת גם לרב מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מלוּבָּבִיץ', מייסד חסידות חב"ד.