צפו חנן בן ארי חוזר הביתה ומתרגש: "לנצח את אהובתי"

אלפי בני אדם השתתפו במופע ענק של הזמר והיוצר הסרוג והמצליח בשומרון, בה גדל. בן ארי המרוגש אמר: "השומרון - לנצח את אהובתי, איזה כיף לחזור הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/22 10:12 יט באב התשפב

חנן בן ארי חוזר הביתה ומתרגש: "לנצח את אהובתי"
חנן בן ארי בהופעה בשומרון, צילום: eclipse media

במסגרת אירועי הקיץ של אגף יישובים ומתנ"ס במועצה האזורית שומרון, אמש (ב') התקיים המופע המרכזי של הזמר חנן בן ארי. המופע התקיים במסוף רחלים החדש בהשתתפות אלפי בני אדם, ילדים מעוטף עזה ובני נוער עם צרכים מיוחדים שעברו קורס DJ במהלך הקיץ.

צפו ברגעים מהמופע:

חנן בן ארי, שגדל בשומרון התרגש להופיע מול הקהל הביתי ואמר: "השומרון - לנצח את אהובתי, איזה כיף לחזור הביתה". ראש המועצה האזורית יוסי דגן הזמין את חנן בן ארי לבמה ואמר: "ברוכים הבאים לאירוע השיא של הקיץ בשומרון, כאן במסוף רחלים הענק, שהולך וצומח לנגד עינינו, נקודת התיישבות תחבורתית בלב השומרון. הגענו לאירוע השיא של הקיץ, לאחר מופעי תרבות האיכותיים ברמה הגבוהה ביותר בכל רחבי השומרון והערב אתם בחרתם - אתם קיבלתם: המופע של חנן בן ארי".

דגן הודה לנוער השומרון שפתח את המופע: "תודה מיוחדת לנוער המופלא שהופיע כאן קודם, נוער עם צרכים מיוחדים של השומרון, שסיימו היום את קורס הדיג'יי, אין עליכם!", וכן הודה לתושבי עוטף עזה ולמשפחות מהעוטף שהוזמנו להופעה ואמר: "הדרום והשומרון תמיד יחד, יחד עם ישראל ינצח".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן