"לפעמים הזוגיות שלנו מוזנחת": קארין קליינברג משתפת את הקושי שלה לאחר הלידה

אושיית הרשת הסרוגה והאם הטרייה, שיתפה את עוקביה לרגל ט"ו באב על הקושי לתחזק את הזוגיות שלה אחרי הלידה: "ידעתי שהוא רוצה זמן איתי, אבל פשוט לא הייתי מסוגלת להחזיק את עצמי מעבר למה שהוא רוצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/22 09:09 טו באב התשפב

"לפעמים הזוגיות שלנו מוזנחת": קארין קליינברג משתפת את הקושי שלה לאחר הלידה
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

אושיית האינסטגרם הסרוגה, קארין קליינברג, העלתה לרגל ט"ו באב פוסט לאינסטגרם ובו שיתפה על הקושי הגדול לשמור על זוגיות לאחר לידת בנה הראשון ומזכירה לכולם עד כמה זה חשוב לשמור אנרגיה וזמן כדי לתחזק את הקשר בין בני זוג, למרות ההשקעה בגידול הילדים.

"זוגיות זאת עבודה אין סופית", פתחה קליינברג את דבריה,  "כיום אחרי לידה אני מרגישה המון פעמים שהזוגיות שלנו מוזנחת. אני כל כך עייפה, עמוסה , מותשת, הכאב רק חלף והאנרגיה היחידה שיש לי זה לטובת התינוק שלנו. לאורך כל התקופה הזאת דאגתי להזכיר לעצמי ש-״בעלי זקוק לי ואני לו״. ידעתי שהוא מתגעגע אליי בזמן שאני רק רוצה להמשיך לישון ולצבור כוחות כדי להחזיר כוחות לעצמי".

כמה חשוב להראות להם שאנחנו רואות גם אותם, יצרנו אהבה ביחד

קארין הוסיפה ושיתפה כי לאחר הלידה היה לה קשה לפנות לזמן ורגש בשביל אריאל. "בחודש הראשון אחרי הלידה הוא כל פעם היה מציע לי לשבת איתו לסרט ופופקורן כמו שאנחנו אוהבים לעשות. ידעתי שהוא רוצה זמן איתי - אבל פשוט לא הייתי מסוגלת להחזיק את עצמי מעבר למה שהוא רוצה. דאגתי לומר מילים טובות ואוהבות כדי שהוא ידע שאני עדיין פה. רק לא פיזית".

אושיית הרשת הזכירה לכולנו כי יום האהבה נותן לנו תזכורת לכולנו להשקיע יותר בחיים הזוגיים למרות כל העומס בחיים. "לפני הלידה הייתי אומרת לכן שכל יום הוא יום אהבה שאפשר לחגוג ולא באמת צריך תאריך בשביל זה. ועכשיו אחרי הלידה אני רוצה לומר לכן כמה זה חשוב שיש תאריך לחגיגת אהבה. כי לפעמים אנחנו שוכחות אותנו , את הזוגיות שלנו , מזניחים את האהבה. וכמה טוב שיש לנו ציון יום כזה שגורם לנו להתעורר ולהזכיר לנו כמה שחשוב להשקיע בזוגיות. באהבה. בבן הזוג. כמה חשוב להראות להם שאנחנו רואות גם אותם! יצרנו אהבה ביחד - זה לא הזמן להזניח אותנו! ט״ו באב שמח".