צפו עמית סגל מסביר מה זה פריימריז: "זה כמו קוקטייל" | צפו

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 בסרטון חדש בו הוא מסביר מה זה פריימריז: "כל אחד מהם צריך להיות המרכיב הכי טוב שיש, אם יש מרכיב אחד דפוק - כל הקוקטייל הלך" | צפו בסרטון

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 19:51 יג באב התשפב

עמית סגל מסביר מה זה פריימריז: "זה כמו קוקטייל" | צפו
צילום: Flash90

הבחירות המקדימות בליכוד: בשעה 09:00 בבוקר (ד') נפתחו 110 הקלפיות והפריימריז של הליכוד יצאו לדרך. מתפקדי המפלגה יבחרו עד השעה 21:00 את המועמדים המועדפים עליהם לכנסת ה-25. לקראת התוצאות הצפויות להתפרסם במהלך הלילה, הפרשן הפוליטי הסרוג, עמית סגל מסביר מה זה בכלל פריימריז בסרטון חדש בחשבון הטיקטוק שלו.

סגל פתח את דבריו במשל הקוקטייל. "אז מה זה פריימריז? פריימריז בעצם זה כמו קוקטייל: אתה צריך וויסקי, אתה צריך ג'ין, אתה צריך דובדבן מסוכר, צריך סודה. אבל כל אחד מהם צריך להיות המרכיב הכי טוב שיש. אם יש מרכיב אחד דפוק - כל הקוקטיל שלך הלך", הסביר הפרשן הפוליטי.

@amitsegalnews מה זה בעצם פריימריז? #עמיתסגל #פריימריז #פוליטיקה ♬ original sound - Amit Segal עמית סגל

סגל: מספיק שיש לך מועמד שמואשם בפריצה - כל הרשימה אוכלת אותה

סגל הסביר כי "ככה זה גם לרשימות לכנסת. מספיק שיש לך מועמד במחוז תל אביב שמואשם בפריצה או מועמדת אישה שלא באמת מתאימה - כל הרשימה אוכלת אותה, וזה מה שקורה מאחורי".

הפרשן התייחס לבחירות המקדימות המתקיימות היום בליכוד ואמר כי "140 אלף מתפקדים בוחרים היום את המועמדים שלהם. בוחרים את הרשימה הארצית שם מתמודדים חברי הכנסת, בוחרים את נציגי המחוזות, ובוחרים הבטחות ייצוג: עולים, צעירים, נשים ועוד. התוצאות אמורות להגיע באמצע הלילה, אבל בליכוד תמיד מגיעות מחר בבוקר. ואתם יודעים מה עוד משותף לקוקטייל - שגם בפריימריז חברי הכנסת משקשקים חזק".