רבני אירופה נגד ג'סטין ביבר: "סטר בפרצופם של מיליוני יהודים ברחבי העולם"

הזמר ג'סטין ביבר הופיע אתמול בהלסינקי פינלנד אל מול 20,000 צופים, בתיעוד שהגיע מההופעה נראה הזמר כשהוא מצדיע במועל יד וצועד על הבמה במה שנראה כמו מחוות ה-"זיג הייל" הנאצית | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 13:25 יג באב התשפב

רבני אירופה נגד ג'סטין ביבר: "סטר בפרצופם של מיליוני יהודים ברחבי העולם"
צילום: shutterstock

הקהילות היהודיות באירופה דורשות הבהרות מג'סטין ביבר: תקרית אנטישמית מצד הזמר ג'סטין ביבר?, הזמר הבינלאומי המפורסם נראה בתיעוד מהופעתו בהלסינקי פינלנד כשהוא מצדיע במועל יד וצועד על הבמה במה שנראה כמו מחוות ה-"זיג הייל" הנאצית כך לפי טענת נשיא ועידת רבני אירופה, התיעוד של הזמר הגיע לידי הקהילות היהודיות באירופה שדורשות מהזמר הסברים, נשאי ועידת רבני אירופה הרב פנחס גולדשמיט הגיב בזעם לאחר שצפה בתיעוד ואמר כי  "הזמר המפורסם סטר בפרצופם של מיליוני יהודים ברחבי העולם". 

במהלך המופע תועד ביבר כאשר הוא מבצע מועל יד ומתחיל לצעוד

על פי התיעוד הזמר ג'סטין ביבר שהופיע אתמול בהלסינקי פינלנד אל מול 20,000 צופים צעד על הבמה כאשר הוא מבצע מועל יד במה שנראה לכאורה כמו מחוות ה-'זיג הייל' של המפלגה הנאצית. התיעודים שהגיעו לידיהם של הקהילות היהודיות באירופה עוררו זעם והן כאמור דורשות הסברים מהפקתו וסביבתו של הזמר.

ג

ג'סטין ביבר צילום: shutterstock

לא יעלה על הדעת שזמר בעל עשרות מיליוני מעריצים ועוקבים ברחבי העולם, מרשה לעצמו לבצע תנועה כזו על אדמת אירופה

נשיא ועידת רבני אירופה, הרב פנחס גולדשמידט הגיב בזעם : "הזמר המפורסם סטר בפרצופם של מיליוני יהודים ברחבי העולם, כאשר בחר לעלות על נס את תנועת ה-'זיג הייל' שמסמלת הזדהות עם ערכי המפלגה הנאצית והעומד בראשה, הצורר היהודים אדולף היטלר. לא יעלה על הדעת שזמר בעל עשרות מיליוני מעריצים ועוקבים ברחבי העולם, מרשה לעצמו לבצע תנועה כזו על אדמת אירופה הספוגה בדם של מיליוני יהודים ומיעוטים נוספים שנרצחו באכזריות על ידי הצורר הנאצי. שימוש בתנועה זו בפלטפורמה כה רחבה, היא תמונת ניצחון עבור האנטישמים והיא מעניקה תמריץ לתוקפים הבאים. אני דורש הסברים מהזמר על התנועה המבזה ואני קורא למדינת ישראל לשקול לבטל את הופעתו המתוכננת בישראל באוקטובר הקרוב".