קרב ציוצים בין ירון אברהם לעיתונאית הארץ: "החיילת שרצתה להיות מרגלת"

לאחר פרישתה של רינה מצליח מהגשת פגוש את העיתונות, ירון אברהם הוצנח לעמדת המגיש והותקף על ידי ענת קם: "שם התכנית ישונה ל'פגוש את הרוצה להיות עיתונאי ולא תמיד מצליח לו'" | כיצד הגיב אברהם?

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 13:20 ו באב התשפב

קרב ציוצים בין ירון אברהם לעיתונאית הארץ: "החיילת שרצתה להיות מרגלת"
ענת קם., צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בשבת האחרונה, העיתונאית רינה מצליח הנחתה בפעם האחרונה את התכנית פגוש את העיתונות בערוץ 12. מצליח הנרגשת קיבלה פרחים ולקראת המאורע כתבה: "אחרי תשע שנים, בשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות. מוזמנים לפרידה". מי שיחליף אותה בשבת הקרובה הוא ירון אברהם, כתבה המדיני של הערוץ, כך על פי דיווח של רן בוקר.

ענת קם תוקפת, אברהם לא נשאר חייב

אלא שהיו מי שפחות אהבו את העובדה הזו. עיתונאית הארץ, ענת קם, כתבה: "לרגל כך ישונה שם התכנית ל'פגוש את הרוצה להיות עיתונאי ולא תמיד מצליח לו'". לא ברור על רקע מה מגיעה העקיצה של קם, שחטפה חזרה מאברהם: "זה בטח לא מרשים כמו פגוש את החיילת שרצתה להיות מרגלת".

כזכור, קם הואשמה בעבר בריגול כאשר העבירה לעיתונאי מסמכים שהדליפה בעת תפקידה כעוזרת ראש-לשכת מפקד פיקוד המרכז. קם אגרה מעל אלפיים קובצי מחשב שפורסמו בתקשורת, ולאחר חשיפת הפרשה היא הודתה והורשעה במסגרת עסקת טיעון בעבירות של ריגול חמור ומסירת ידיעה סודית ללא היתר, וריצתה עונש מאסר.

עמית סגל יהיה המחליף הקבוע?

כאמור, אברהם יהיה המנחה הזמני של התכנית ובערוץ מתכננים שעמית סגל ובן כספית יגישו את התכנית בהגשה זוגית. סוגיה מעניינת שבערוץ יידרשו לה היא שעת שידור התכנית, אותה יצטרכו להתאים ללוח הזמנים של צאת השבת. תכנית משודרת החל מהשעה שש כאשר השבת עוד בעיצומה, ובערוץ עובדים על פתרונות בנושא.