אשתו של נתן גושן שיתפה מתכון שכל אחת יכולה להכין בבית

לירון אלביליה שיתפה את עשרות אלפי עוקביה ברשת החברתית במתכון טעים וקל להכנה, עם טריק שישדרג לכם את המנה | לאחרונה חגגו השניים יום נישואין "תודה להשם יתברך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 12:24 ו באב התשפב

אשתו של נתן גושן שיתפה מתכון שכל אחת יכולה להכין בבית
נתן גושן, צילום: Dima Vazinovich/Flash90

בחודש מרץ האחרון הגיעה ההודעה המרגשת כי הזמר נתן גושן ואשתו לירון אלביליה הביאו לעולם את בתם הבכורה, זאת לאחר פחות משנת נישואים אחת. בפוסט שהעלה הזמר לאחר מכן לחשבון האינסטגרם הרשמי שלו, סיפר כי השניים חוגגים למעשה יום נישואיו ראשון, וחשף את השם של התינוקת הרכה."תודה להשם יתברך. היום יום הנישואין הראשון שלנו, וממש לפני שבוע נולדה לנו במזל טוב, אמיליה שמה". 

אשתו לירון, שמתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל עם כמעט חמישים אלף עוקבים, שיתפה בסטורי מתכון לסלט פסטה קר וטעים, בדרך הכנה קלה במיוחד ועם טריק שכנראה לא כולכם מכירים. תחילה יש להכין פסטה לפי הוראות היצרן ולחתוך כל מיני ירקות שאוהבים וחושבים שישתלבו טוב וטעים. עוד היא שיתפה כי היא בעצמה אוהבת להוסיף בטטה, כרוב סגול, חסה וכרובית. 

צילום: shutterstock

שימו לב לשיטה הבאה: לירון מסבירה כי את הבטטה שמים בתנור למשך 40 דקות על יותר מ-200 מעלות במצב טורבו, אבל, חשוב לא למרוח אותה בשמן, "היא מתבשלת הכי טוב כשמכניסים אותה כמו שהיא". כשהפסטה מוכנה מכניסים למקרר, אחר כך יש לשלב את כל המצרכים ביחד ולתבל במלח, שמן זית ולימון כמו שאתם אוהבים.