"את גרושה?": ענהאל שמואלי מסבירה למה עקיבא כבר לא מופיע בסטורי שלה

אושיית הרשת הסרוגה ענהאל שמואלי שיתפה את העוקבות מתוך הדינמיקה הזוגית והאישית שלה כאשר נשאלה האם היא גרושה ומדוע עקיבא בן זוגה נעלם מהסטורי שלה "שתדעו שזה ממש לא הוא וזה לא קל לו"

חדשות כיפה חדשות 31/07/22 17:43 ג באב התשפב

"את גרושה?": ענהאל שמואלי מסבירה למה עקיבא כבר לא מופיע בסטורי שלה
צילום: צילומסך

מספר שבועות חלפו מאז חוללה ענהאל שמואלי סערה במגזר הדתי, כאשר במסגרת אינטראקציה עם העוקבים שלה באינסטגרם, הציעה האושייה סטארטאפ זוגי חדש - "גרושה בתנאים של נשואה", חרושת השמועות הרעות בדבר גירושיה של שמואלי, בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה התייחסה שמואלי לתוצאות של מנוע החיפוש בגוגל, "ענהאל שמואלי גירושין".

"את גרושה? למה לא רואים את עקיבא בסטורי שלך לאחרונה?" 

כעת, האושייה הסרוגה נדרשה לשאלה הזאת מקרב אחת הגולשות שתהתה, מדוע בעלה עקיבא מי שהופיע בלא מעט סטורי שלה, כמעט ולא מופיע בסטורי שהיא מפרסת מדי יום. שמואלי נשאלה "את גרושה? למה לא רואים את עקיבא בסטורי שלך לאחרונה?" . 

צילום: צילום מסך אינסטגרם

"לא מדובר במשהו שבא לו בקלות"

במענה לשאלה ענתה שמואלי, "חלילה וחס!" והסבירה כי בן זוגה פחות מתחבר לחשיפה ואוהב לשמור על הפרטיות שלו, והיא מצדה משתדלת לשמור לו עליה, והסבירה "עקיבא תמיד פחות אהב את החשיפה וכו', ולכן אני משתדלת לשמור על הפרטיות שלו" שמואלי הסבירה כי יש פעמים בהם בן זוגה כן בוחר להשתתף בסטורי שהיא מעלה, אך לא מדובר במשהו שבא לו בקלות, "לפעמים ב"דקהלשבת" הוא מתעלה על עצמו למען השליחות שלי אבל שתדעו שזה ממש לא הוא וזה לא קל לו, ושהוא עושה את זה נטו מאהבה שלו כלפיי והבנה לתרומה שלנו".