כוכבת הרשת החרדית חשפה: אמרו לי שלא אוכל להביא ילדים

בעלת המותג המצליח שיראל אברהמי שיתפה את עוקביה בניתוח קשה שעברה בגיל צעיר, בו נאמר לה שהיא לא תוכל להביא ילדים משלה לעולם בדרך טבעית, וחשפה את ארבעת ילדיה: "הניסים שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 17:22 כח בתמוז התשפב

כוכבת הרשת החרדית חשפה: אמרו לי שלא אוכל להביא ילדים
צילום: shutterstock

שיראל אברהמי, בלוגרית מהמגזר החרדי ובעלת מותג ההלבשה שנושא את שמה, העלתה היום לחשבון האינסטגרם שלה סרטון מרגש, בו היא מספרת את סיפורה האישי בדרך להביא ילדים לעולם אחרי שנאמר לה שאין לה סיכוי להצליח.

אברהמי שיתפה שבגיל 22 היא עברה ניתוח, וכרתו לה חצוצרה והיא איבדה שחלה אחת. בעקבות האירוע נאמר לה כי היא לא תוכל להביא ילדים לעולם. הכוכבת החב"דניקית החליטה לכתוב לאגרות הקודש של הרבי מילובאוויטש ולבקש את עזרתו. בסיום הסרטון אברהמי מציגה את ארבעת ילדיה-מנחם מנדל, אריאל, שי ומשי וקוראת להם "הניסים שלי".

שיראל אברהמי היא בעלת חשבון אינסטגרם שמונה כמעט 60 אלף עוקבים,המותג שבבעלותה משווק אופנה צנועה ומיועד לנשים דתיות גם מהמגזר היהודי וגם הערבי. הפריצה הגדולה שלה קרתה בתוכנית "הכרישים" לפני מספר עונות כששלושה מתוך ארבעת הכרישים רצו להיכנס כשותפים בעסק שלה. 

שנה שעברה הגיעה לשיא בקריירה כאשר נבחרה לרשימת 30 מתחת ל30 של עיתון פורבס הנחשק, שם נכתב עליה כי היא: " אברהמי הקימה עסק לאופנה צנועה שנושא את שמה, מגלגל מיליוני שקלים בשנה ומייצג היטב את החזון שלה ואורח חייה – מותג אופנה צנועה הפונה לנשים חרדיות, וכיום גם לנשים ערביות. "המכנה המשותף בנינו הביא לקוחות חדשות ונוצר איתן קשר מתמשך", היא מספרת על הקהל יוצא הדופן שלה.