צפו זמר החתונות שהגיע לאודישן וריגש את נינט טייב

זמר החתונות הסרוג שילה אטיאס, התמודד בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא" וריגש את השופטים | "אני אוהבת אותו ממש", "יואו, איזה מתוק הוא, אימאלה" | צפו בהצצה לפרק של הערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 13:54 כח בתמוז התשפב

זמר החתונות שהגיע לאודישן וריגש את נינט טייב
שילה אטיאס, צילום: צילום מסך

העונה החדשה של תכנית הריאליטי הפופולארית 'הכוכב הבא' ממשיכה להפתיע אותנו. אחרי הופעתם של בוגרת 'בית ספר למוסיקה' ושל בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר בתכניות הקודמות - עוד הפתעה צפויה בפרק שישודר הערב. בתכנית שתשודר יופיע זמר חתונות סרוג. 

שילה אטיאס, סלונה של להקת החתונות 'אשירה', בן 23 מראשון לציון, בחר בשירו המרגש של עידן רייכל, 'להאמין'. פאנל השופטים לא נשאר אדיש לביצועו של שילה. במהלך האודישן הצהירה הזמרת קרן פלס: "אני אוהבת אותו ממש", אחריה הגיבה הזמרת נינט טייב: "יואו, איזה מתוק הוא, אימאלה".

צפו בקטע מהאודישן:

 

בנו של חבר הכנסת התמודד בכוכב הבא וריגש את השופטים

הזמר והיוצר אליאב זוהר שהוא במקרה בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד, ממשיך לצעוד קדימה בקריירה המוזיקאלית שלו. בשבוע שעבר התמודד אליאב בתוכנית הריאליטי הפופולארית "הכוכב הבא".

הזמר עלה לבמה חמוש בגיטרה וביצע את השיר "מיכל" שהוא בעצמו כתב. השיר הצליח להלהיב את הקהל ואת השופטים כאחד. אחד השופטים התלהב מהביצוע ואמר "ביום שאתה פותח הופעה, אני אומר לך פה, אני קונה עשרה כרטיסים". שופט אחר אמר על השיר שהוא פשוט אומנות טהורה.