מירי מיכאלי מודה: "אני זקוקה לעזרה"

אשת הטלוויזיה שיתפה את עוקביה ברשת החברתית על העומס בין הגשת תוכנית בוקר ואמהות לשלושה ילדים, ובין היתר ניצלה את ההזדמנות כדי להכריז שהיא מחפשת עוזרת אישית

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/22 11:41 כז בתמוז התשפב

מירי מיכאלי מודה: "אני זקוקה לעזרה"
מירי מיכאלי , צילום: ללא

בסדרת שאלות ותשובות שערכה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, חשפה מגישת תכנית "העולם הבוקר" של רשת 13 מירי מיכאלי את שגרת הבוקר הקשוחה שלה. "אני קמה בארבע, מגיעה ב-5:10, לאיפור שיער, מתחילה שידור ב-6:00", ענתה המגישה כשנשאלה מתי היא נדרשת להגיע לאולפן רשת 13 בכל יום.

בהמשך לשיתוף הלו"ז היומי שלה, מיכאלי נשאלה אם היא ידעה למה היא נכנסת כשהסכימה להנחות את תכנית הבוקר: "כן, השעה באמת לא פשוטה, אבל בעבורי זו זכות ענקית לפתוח כל יום שידורים של רשת, לעדכן אתכם בכל המידע הכי חשוב ורלוונטי לכם הצופים בכל בוקר. וגם לי יש שני פרטנרים אהובים שבאמת כיף לי לפגוש בשעות לא שעות"

כתובנה מהתשובות שענתה בעצמה, המגישה החליטה לקחת יוזמה ולבקש עזרה : "אתם העוקבים הקבועים שלי יודעים שאני בג'נגול מטורף" כתבה מיכאלי בסטורי, "היום הבנתי שיש לזה מחיר, במקום לאכול את עצמי, אני עוברת למעשים - אני זקוקה לעזרה". היא הזמינה את מי שמעוניין בעבודה במשרה חלקית כעוזרת אישית לפנות אליה בפרטי.

שיח של שנאה מעציב אותי מאוד

שבוע שעבר מיכאלי חטפה תגובות קשות בעקבות הביקורת שמתחה על יובל דיין שסירבה ללחוץ יד לנשיא ארצות הברית. המגישה נשאלה כיצד היא מצליחה לעמוד מול הביקורות 'המעצבנות' ולהמשיך הלאה. היא ענתה שזה טבעי ולגיטימי, "אני שמחה לשמוע ביקורת בונה, שיח של שנאה מעציב אותי מאוד".