אחרי הפרשים: הזמרת החוזרת בתשובה והזמר בעל האזרחות האמריקאית - יופיעו מול ביידן

נשיא ארצות הברית מגיע למשכן הנשיא בירושלים, ולאחר שיחתום בספר האורחים יישא יחד עם הנשיא הרצוג הצהרה לתקשורת. במהלך הטקס, יבצעו יובל דיין ורן דנקר עיבוד מיוחד לשירים "לו יהי" ו-"Let It Be" של "החיפושיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 16:33 טו בתמוז התשפב

אחרי הפרשים: הזמרת החוזרת בתשובה והזמר בעל האזרחות האמריקאית - יופיעו מול ביידן
הפרשים מתכוננים, צילום: צילום מסך

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל יקבלו אחר הצהריים (ה') את הנשיא ג'ו ביידן ברחבת הטקסים שבבית הנשיא. משם ייכנסו לאולם בית הנשיא, בו יחתום הנשיא ביידן על ספר האורחים. לאחר מכן ייכנסו השניים לפגישת עבודה ולאחריה יצאו לחצר בית הנשיא, שם יישאו הצהרות לתקשורת. עם תום ההצהרות יעניק נשיא המדינה את עיטור הנשיא לנשיא ביידן בטקס חגיגי. 

במהלך הטקס, יבצעו הזמרים האהובים יובל דיין ורן דנקר עיבוד מיוחד לרגל האירוע לשירים "לו יהי" של המשוררת והמלחינה נעמי שמר, ו-"Let It Be" של להקת הרוק הבריטית "החיפושיות".

צילום: פלאש 90. שלומי כהן

בימים האחרונים, נערכו בבית הנשיא הכנות קפדניות ומקיפות לקראת הגעתו של ביידן. מערך האבטחה קיים תרגולים רבים של מתווה הביקור, ופעילותו מתקיימת בשיתוף פעולה מלא עם כלל זרועות הביטחון. אל המשכן הובאו עשרות טונות של ציוד לטובת הקמת בימות, מרחבים ומבנים נוספים. עוד הוקם מסך לקבלת הפנים בגודל 25 מטרים, המתנשא לגובה של שלושה מטרים. המסך הוא למעשה מיצג, ובו גרפיקה המשלבת את דגל ישראל ודגל ארצות הברית, לאורכו יעמדו ילדי תנועות הנוער עם דגלי המדינות וברקע ינוגן השיר "נולדתי לשלום" של עוזי חיטמן.

לקראת קבלת הפנים של נשיא ארצות הברית בבית הנשיא: