אביב גפן הקדיש שיר לאיילת שקד: "פוליטיקאי שלא מכר את חבריו וזה מקסים"

אחרי ניר אורבך שתמך בממשלה אחרי הופעה שלו עם אברהם פריד, אביב גפן פנה לאיילת שקד והקדיש לה שיר בהופעה: "הייתי איתה בהרבה רגעים שהציעו לה הכל והיא לא לקחה כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/22 09:28 יד בתמוז התשפב

אביב גפן הקדיש שיר לאיילת שקד: "פוליטיקאי שלא מכר את חבריו וזה מקסים"
אביב גפן., צילום: Miriam Alster/Flash90

ממשיך להתערבב בפוליטיקה: הזמר והיוצר אביב גפן הופיע אמש (ג') באמיפתיאטרון בקיסריה, ובין הקהל הרב ישבה גם שרת הפנים איילת שקד. לקראת סוף ההופעה בחר אביב להקדיש לה את השיר 'יומן מסע'.

צפו בתיעוד: אביב גפן מקדיש שיר לאיילת שקד

לפני ששר, אמר גפן: "יש לי הרבה חברים. אחת מהם זו איילת שקד שחברו למרות דעותינו שלא זהות במחשבה. ואני כן חייב לומר, ואני רוצה לומר את זה כי חשוב לי לומר את זה, אני הייתי איתה בהרבה רגעים שהציעו לה הכל והיא לקחה כלום כדי לא לפגוע בחבריה. זה דבר שאני מאוד מעריך את של פוליטיקאי שלא מכר את החברים שלו, וזה מקסים. את השיר הזה אני רוצה להקדיש לאיילת אם יורשה לי".

כזכור, היה זה חבר אחר ממפלגת ימינה, ניר אורבך, שטען כי הועה משותפת של גפן עם אברהם פריד הביאה להחלטתו להצטרף לממשלת השינוי, וסיפר: "אביב גפן שעל שיריו גדל דור שלם הכי רחוק מחיבור למסורת ישראל ולתורת ישראל, עמד כשכיפה לראשו ושר יחד עם אברהם פריד את השיר מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב. ישבתי שם בקהל והבנתי שאפשר גם אחרת. אפשר לעשות שינוי, אנחנו רוצים שינוי, וממשלת שינוי, עם כל הקשיים והסכנות והאתגרים והמורכבויות, יכולה להיות דבר טוב לעם ישראל בעת הזאת".