הסוד הוא בבובו: נרקיס מגלה בטיקטוק את הטיפ שלה לקשירת מטפחות

שני טיפים מהטובות ביותר: הזמרת ואושיית האופנה נרקיס משתפת סרטון טיקטוק עם שני טיפים איך לקשור את המטפחת, "שכל החברות שלכן ישאלו אתכן איך עשיתן את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/22 09:11 יד בתמוז התשפב

הסוד הוא בבובו: נרקיס מגלה בטיקטוק את הטיפ שלה לקשירת מטפחות
נרקיס. קשירה מיוחדת, צילום: אלירן אביטל

אחד מאתגרי האופנה הגדולים לאישה הדתית הוא כיסוי הראש, ולזמרת נרקיס יש טיפ בשבילכן. נרקיס, הידועה בסטייל המיוחד שה, שיתפה סרטון טיקטוק ובו הוא מגלה טפיים שיהפכו את כיסוי הראש שלכן ללא פחות מדהים.

@narkisofficial

איך ייצא לכם ? תכתבו לי מה עוד מסבך אתכם 😜

♬ מלכה - Narkis

"היי מלכות, הגיע הזמן שתלמדו איך לקשור את הבובו שלכן. הסוד הוא בסוג הבד של הבובו, שלי עשוי מקטיפה מיוחדת – קטיפה שלא זזה, ככה שאני משתוללת ורוקדת עם זה על הבמה וזה פשוט לא זז", חשפה הזמרת בסרטון הטיקטוק שלה את הטיפ הראשון.

הטיפ השני של נרקיס הוא בקשירה. לדבריה, היא קושרת את המטפחת מלמטה ולא מלמעלה ובסוף מלפפת את השארית לפרח באמצע הראש, "בדוק שכל החברות שלכן ישאלו אתכן איך עשיתן את זה".

לצד הטיפים על אופנה וסטייל, נרקיס הזמרת ממשיכה בתנופת הקריירה המרשימה שלה ולפני כחודש שחררה שיר חדש תחת השם "מלכה" עם קליפ אנימציה מיוחד. על השיר סיפרה הכוכבת: "להיות מלכה אמתית זה בפנים ולא באיך שאנחנו נראות או מתלבשות. להיות מלכה זה בדם שלנו ולכן בשיר הזה  אני מזכירה לעצמי ולכולן שלא צריך להתאמץ  ולעבוד קשה בשביל זה. למדתי בדרך המיוחדת שאני עוברת שלקבל את השריטות שלנו את המקומות כביכול הפחות ״זוהרים״,  זה מה שבעצם הופך אותנו למלכות אמיתיות".

לכל הכתבות במדור 'מעצבת סיפורים' לחצו כאן