אחרי שהתחילה לשמור על צניעות, באה הצלחה מסחררת: הדוגמנית הישראלית מפתיעה

הדוגמנית והשחקנית שחר חיון חושפת כי בעצת רב החלה לשמור על צניעות ומאז זכתה להצלחה מסחררת | על היחסים עם בן זוגה און, אחיה של בר רפאלי "מקבל את האמונה שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/22 16:08 יא בתמוז התשפב

אחרי שהתחילה לשמור על צניעות, באה הצלחה מסחררת: הדוגמנית הישראלית מפתיעה
שחר חיון, צילום: עמית חיים

דוגמנות וצניעות הילכו שניהם יחדיו? שחר חיון, הדוגמנית ובת זוגו של און רפאלי, מספרת בראיון על מערכת היחסים שלה עם הדת, וחושפת כי היא נועצת ברב לפני קמפיינים, ולאט לאט מכניסה את שמירת הצניעות לחיה, חיון גם התייחסה לסערת הנידה ואמרה "אני לא חושבת שמנידה צריך לעשות כסף. אבל שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה, הכל בסדר".

"לפני שנתיים בערך הגעתי אל הרב שלי לפגישה, הוא אמר לי 'את פשוט צריכה לשנות כמה דברים ואז הכל ייפתח"

בראיון ב"פנאי פלוס" חושפת חיון את סוד ההצלחה שלה והוא מפתיע במיוחד: "אני כבר חמש שנים בתעשייה והיה איזה מקרה בדרך ששינה את הכל. לפני שנתיים בערך הגעתי אל הרב שלי לפגישה, הוא אמר לי 'את פשוט צריכה לשנות כמה דברים ואז הכל ייפתח. את צריכה להיות שונה מכולן'. מה זה שונה מכולן? להיות יותר צנועה, יותר לשמור על פאסון, קלאסיות ואצילות. לשמור על צניעות".

בדיעבד, נראה שהעצה השתלמה. חיון, המככבת בקמפיינים למותגים כמו "פיקס" ו"סטרונגפול", פרסומות לבנק הפועלים ו"יולו" ושלל עבודות נוספות בארץ ובחו"ל, זוכה להצלחה מסחררת זאת למרות שהיא דואגת להסביר לפני כל אודישן שעל עקרונות הצניעות היא לא מוכנה להתפשר.

שחר חיון:"מהרגע שהתחלתי לשמור על צניעות התפוצצתי על מאתיים"

לשאלה מה תעשה במידה ותתבקש להשתתף בקמפיין לא צנוע אומרת חיון "אומרים 'את זה אני אשמח לעשות עם חלוק'. הקפיצה הזאת, לשמור צניעות, חייבת להיות הדרגתית. עשיתי את זה בצורה מאוד עדינה וכולם היום יודעים שיש לי את הגבולות שלי, אני באמת חושבת שלהראות פחות זה יותר יפה. מהרגע שהתחלתי לשמור צניעות התפוצצתי על מאתיים. אני רק בעלייה ברוך השם ואני מאוד שמחה".

שחר חיון

שחר חיון צילום: עמית חיים

עוד הוסיפה חיון כי היא מקפידה מאוד להימנע מלשון הרע וכבר שנה וחצי קוראת ברכות השחר. היא גם מקפידה לברך לפני אכילה ופוסקת: "צריך להודות לו על כל דבר, אני באמת מאמינה בזה".

"לא חושבת שמנידה צריך לעשות כסף"

כשהיא נשאלת מה דעתה בנוגע לסערת הנידה, בה נחשף שנשים מוכרות כמו יעל בר זוהר ושי מיקה יפרח קיבלו כסף על מנת להשתתף בקמפיין שמעודד שמירה על טהרת המשפחה אומרת חיון "אני לא חושבת שמנידה צריך לעשות כסף. אבל שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה, הכל בסדר".

כבר למעלה משלושה חודשים שחיון מנהלת זוגיות פוטוגנית עם הדוגמן והשחקן און רפאלי - אחיה של הדוגמנית המצליחה בר רפאלי. חיון מעידה כי בן זוגה מקבל את האמונה שלה בהכלה. כשהיא נשאלת האם היא מנסה להשפיע עליו לקבל את האמונה גם כן היא משיבה "אי אפשר לדחוק אף אחד לפינה ולעשות אותו משהו שהוא לא. אם הוא ירצה, הלב שלו יימשך לבד".