ההמלצה שקיבל העיתונאי הבכיר: "מן הראוי שתרזה לפחות 50 ק"ג"

חיים לוינסון, שידוע בחוש ההומור שלו, שיתף את העוקבים שלו בטוויטר בהודעה מודאגת אותה קיבל מאדם לא מוכר: "אין כמו לפתוח את הבוקר עם אנשים שדואגים לך ואוהבים אותך", כתב בציניות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/22 09:01 ח בתמוז התשפב

ההמלצה שקיבל העיתונאי הבכיר: "מן הראוי שתרזה לפחות 50 ק"ג"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

חיים לוינסון, הוא עיתונאי, פובליציסט ואושיית הטוויטר. לוינסון ידוע בחוש ההומור בו ניחן והבוקר (ה') הוכיח מי שלאחרונה החל לשדר ברדיו 103FM, כמה הוא יודע לצחוק כשצריך. לוינסון שיתף בחשבון הטוויטר שלו הודעה אותה קיבל ממאזין שנהנה מאוד מעבודתו בתקשורת, הודעה שללא ספק יכולה גם לפגוע. "אין כמו לפתוח את הבוקר עם אנשים שדואגים לך ואוהבים אותך", כתב לוינסון בציניות.

לוינסון

לוינסון צילום: Moshe Shai/FLASH90

"שלום לך מר לוינסון", פתח שולח ההודעה מבולגריה, "אני נהנה לקרוא את כתבותיך, מדי פעם והיה נחמד גם לשמוע את שיחותיך עם מאזינים". עם זאת כתב העוקב הנחמד, "אני מודאג מאד שאדם במשקל שלך נמצא בזירה הציבורית, מה שעלול לעודד אנשים לאכילה מופרזת ולבעיות בריאותיות חמורות ביותר כגון מחלות לב, סוכרת, סרטן ועוד".

העוקב המודאג המליץ: "מן הראוי שתרזה בדחיפות לפחות 50 ק"ג או שתסתפק בכתיבה לעיתון. לא יעלה על הדעת שאדם כה שמן יופיע בציבור כאילו מדובר בדבר של מה בכך. בברכה רבה", חתם.

לוינסון כתב בתגובה: "חשבתי להוריד 20".

שולח ההודעה: "לא מספיק".

לוינסון: "כמה אתה שוקל?".

שולח ההודעה: "74".

לוינסון: "שמן מדי, צריך 60 לדעתי". 

שולח ההודעה: "הגזמת".

לוינסון: "מה קרה לך, 74 זה המון, מה הגובה?".

שולח ההודעה: "1.83".

לוינסון: "BMI 22, יש לאן לרדת".

השולח חתם: "זה לא 30 כמו שלך".