נרקיס שיתפה תמונה של הרבנית האהובה עליה: "לפני שנים עמדתי אצלה עם ראסטות בשיער"

הזמרת האהובה שכבשה לבבות רבים מספרת על הרבנית שלה בצפת שהפכה להיות כמו אמא שניה בשבילה, "אצלה התחזקתי במשך שנה וחצי בצפת, ומאז היא ממשיכה לגדל אותי מרחוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/22 08:13 ז בתמוז התשפב

נרקיס שיתפה תמונה של הרבנית האהובה עליה: "לפני שנים עמדתי אצלה עם ראסטות בשיער"
נרקיס, צילום: אלירן אביטל

הזמרת והיוצרת נרקיס נוהגת לא פעם לשתף חוויות וסיפורים מחייה האישיים, ובפוסט שהעלתה אמש (ג') לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה על הרבנית שאליה היא מחוברת שבשבילה היא כמו אמא. "יש לי אמא אחת אביבית, שאין כמוה בעולם, וכמה אמהות קטנות מפוזרות בעולם", היא כתבה, "הרבניתוש שלי שבתמונה היא אחת האמהות הקטנות (שהם הכי גדולות בעולם) שיש לי".

עוד היא מספרת כיצד לפני הרב שנים היא עמדה אצלה בדלת, "עם ראסטות בשיער, עגיל בגבה, גיטרה וג'ינס קרעים (תכלס הוא היה ממש שווה), ומאז ושנים אחר כך היא איתי. אצלה התחזקתי במשך שנה וחצי בצפת, ומאז היא ממשיכה לגדל אותי מרחוק (יחד עם עוד 14 ילדים שיש לה באמת)". 

"לפני שביקרתי אצלה במוצ"ש באחת בלילה עברתי דרך העיר העתיקה ונזכרתי שאחת ההופעות הראשונות שלי היו במקום קטן בין הסמטאות שם של העיר העתיקה, והנה אנחנו עכשיו מדברים על אמפי שוני", נרקיס משתפת כי היא מתרגשת "ברמות של כלה לעמוד שוב מול הקהל ולשיר את הלב שלי ואת הסיפור שלי. בזכות אהבת חינם של הרבה 'אמהות' שיש לי בחיים ואתם ,שאתם כבר ממש משפחה שלי שגדלים איתי ביחד".