האושייה הדתית מצהירה: "רוצה להעביר חוק שימנע גירושין"

נטע ברוידאנסקי, אושיית אינסטגרם דתייה העלתה הבוקר סדרת סטוריז שבהם היא מראה את המשרדים החדשים של העסק שלה: הדרכת כלות וייעוץ נישואין: "רוצה להמשיך את דרכו של אהרון הכהן"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 05/07/22 13:56 ו בתמוז התשפב

האושייה הדתית מצהירה: "רוצה להעביר חוק שימנע גירושין"
גירושין, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אושיית הרשת בעלת עשרות אלפי עוקבים (ובעיקר עוקבות) פתחה את היום (ג') בבשורה מרגשת על כך שהיא פותחת משרדים שכל מטרתם היא להוסיף שלום בית, דרך ייעוץ נישואין, ייעוץ זוגי והדרכת כלות.

נטע, בעצמה נשואה 3 שנים, ענתה על כמה משאלות העוקבים וסיפקה כמה נקודות מענייניות, שהעיקרית הייתה כאשר נשאלה מה החלום שלה, ענתה נטע כי היא רוצה: "להוציא הצעת חוק שתוריד משמעותית את אחוזי הגירושין ולבנות את הארגון הגדול ביותר בעולם לשלום בית" היא המשיכה ואמרה כי היא רואה בעצמה: "ממשיכה את דרכו של אהרון הכהן, זה השליחות שלי בעולם".

"יש בורות בתחום מצד המדינה"

כשנשאלה כיצד יפעל חוק שכזה, ענתה: "לטענתי הבעיה מתחילה הרבה לפני יום החתונה, יש בורות בתחום מצד המדינה, ושום כלי עזר למנוע מצבים שכאלו... כל זוג באשר הוא יקבל את התוכן שמגיע לו לפני עסקת חייו".

ברוידאנסקי מתעסקת רבות לאחרונה בתחום הנידה, זאת אחרי ששיתפה בקושי שלה סביב ימים אלו: "בעלי ואני לא כל כך הסתדרנו בתקופת הנידה, הרגשתי כאילו אנחנו שני זוגות שונים, זוג מהמם בתקופה שבה אנחנו מותרים וזוג שלא מצליח לפצות על הריחוק הפיזי בזמן שאנחנו אסורים. חוסר המגע גרם לי להרגיש לא נאהבת, הריבים בימים האלה התעצמו וממש פחדתי שככה ייראו כל החיים שלנו בימי הנידה, ניסיתי להבין איך לעזאזל הן עוברות את זה בשלום ועוד מספרות שזה מועיל לקשר. ידעתי כמובן שטהרת המשפחה זה דבר עצום עבור הזוגיות שלנו, אבל לא ידעתי איך מתחזקים את הקשר בלי המגע". 

הדברים נאמרים על רקע גירושין שלא אחת מהאושיות החזקות באינסטגרם, ליבי נייחמובסקי, הידועה בתור "ליבילנד". ליבי מתגוררת בכפר חב"ד ואם לשישה, ומפעילה חשבון אינסטגרם ואתר אינטרנט בהם היא מפיצה את התוכן שלה. בהודעה שהפתיעה רבים, הודיעה ליבי כי היא מתגרשת מבעלה יעקב, גם הוא כוכב רשת.