סרוגה תחליף את כתב כיפה לשעבר בעיתון "הארץ"

לאחר שהודיע העיתונאי נטעל בנדל על סיום תפקידו ככתב המשפט של "הארץ", הערב נמצאה לו מחליפה: העיתונאית הסרוגה יעל פרידסון, כתבת המשפט וירושלים של "וואלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/22 22:14 ה בתמוז התשפב

סרוגה תחליף את כתב כיפה לשעבר בעיתון "הארץ"
יעל פרידסון, צילום: מאיה משל

בחודש שעבר העיתונאי נטעל בנדל החליט לסיים את תפקידו בעיתון "הארץ" ולעבור לעיתון "ישראל היום". בנדל הסרוג שהחל את דרכו העיתונאית באתר "כיפה" ככתב מערכת, מונה לכתב לענייני משפט החדש של העיתון המזוהה עם הימין. הערב (ב') אנחנו מפרסמים כי מי שתחליף את בנדל בהארץ היא העיתונאית הסרוגה יעל פרידסון.

במקום עבודתה החדשה אמרו כי "יעל היא עיתונאית מנוסה ומוכשרת, משמשת כיום ככתבת המשפט וירושלים של וואלה, ולפני כן שימשה בתפקידים דומים גם בידיעות אחרונות, במקור ראשון ובמעריב. היא תחליף את נטעאל בנדל שיסיים בקרוב את תפקידו". בנוסף לתפקידה ככתבת משפט, תחליף פרידסון את ניר חסון ככתבת בירושלים, שכן הוא עתיד לצאת בספטמבר לחופשה של כמה חודשים. 
 
אמנון הררי, ראש מערכת החדשות של הארץ, אמר: "אני בטוח שיעל תעשה עבודה מצוינת בשני התחומים הללו, ותחליף בהצלחה את נטעאל ואת חסון, בכיסוי משפט נתניהו – אחד מנושאי הסיקור המרכזיים והמובילים של 'הארץ' כולו – בתחומי המשפט האחרים, ובירושלים".