סיוון רהב מאיר על "הסקופ של משה נוסבאום"

כתבת חדשות 12 התייחסה למחלה חשוכת המרפא של עמיתה לעבודה וקשרה זאת דווקא לעבודת הלווים בבית המקדש, "הוא לימד שגם בעידן הרייטינג אפשר לסגל קצת סבלנות ולשמוע דיבור איטי יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/22 10:46 ה בתמוז התשפב

סיוון רהב מאיר על "הסקופ של משה נוסבאום"
צילום: יוסי רוזנבוים

העיתונאי הוותיק של חדשות 12, משה נוסבאום, חשף בסוף השבוע במכתב ששיגר לחבריו לערוץ כי הוא חולה במחלת ניוון השרירים ALS: "זה לא נעים. משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. אין לי שום בקשה מיוחדת. בינתיים הכל ממשיך כמעט כרגיל". חבריו לערוץ ועמיתיו לתחום בירכו אותו על האומץ ואיחלו רפואה שלמה, "איזה גיבור נוסבאום", כתב הפרשן הפוליטי עמית סגל. 

גם כתבת חדשות 12, סיון רהב מאיר, התייחסה לנושא, אולם כהרגלה עשתה זאת בהקשר תורני. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה כי לאחרונה נתקלה בדיון מרתק על היציאה לפנסיה אצל הלווים בבית המקדש. "לפי חלק מהפרשנים לא הגיל המבוגר השפיע על הפסקת עבודתם, אלא הקול שלהם", היא הסבירה, "הם המשיכו לשיר במקדש בכל גיל, כל עוד הקול היה תקין. אבל גם כשהקול כבר לא אפשר להם לשיר באופן מושלם, העם המשיך ליהנות מניסיונם והם עברו לעבוד בבית המקדש בעבודות אחרות (בנגינה, אחריות על שערי המקדש, או חונכות לדור הצעיר)". 

רהב מאיר המשיכה ודיברה על עמיתה לחברת החדשות משה נוסבאום. "מכל אלפי הדיווחים שלו, זה היה אולי הסקופ הכי מהדהד, הדיווח הכי משמעותי של נוסי (כן, ככה מכנים אותו בחברת החדשות): הוא לימד שגם בעידן הרייטינג אפשר לסגל קצת סבלנות ולשמוע דיבור איטי יותר, ולתת מקום על המסך למי שמתמודד, בגבורה. העולם לא שייך רק לצעירים, אלא גם למנוסים. והתשובה לשאלה ששואלים אותי שוב ושוב היא: שרה. השם לתפילות הוא משה בן שרה".