אחרי שהיה בקבר יוסף בזמן הפיגוע, אביב אלוש מרגיע: "הכל הסדר"

השחקן והזמר אביב אלוש שנמצא בעיצומו של תהליך התחזקות ביקר בקבר יוסף הלילה ושהה שם בזמן הפיגוע בו נפצע גם מפקד החטיבה: "קרוב היום שאנחנו נגיע לשם עם אופניים וקורקינטים, קרוב ממש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 08:38 א בתמוז התשפב

אחרי שהיה בקבר יוסף בזמן הפיגוע, אביב אלוש מרגיע: "הכל הסדר"
צילום: Flash90

כבכל ראש חודש, גם החודש נכנסו באישון לילה אוטובוסים לשכם בכדי להתפלל בקבר יוסף. אחד מהמתפללים אמש (ד') היה השחקן והזמר המתחזק אביב אלוש, שנקלע לפיגוע ולירי המחבלים במקום. לאלוש שלום, והוא כתב בסטורי באינסטגרם: "לכל השואלים, ברוך ה' הכל בסדר".

"קרוב היום שאנחנו נגיע לשם עם אופניים וקורקינטים, קרוב ממש"

כזכור, הלילה נפתחה אש מאסיבית על ידי מחבלים חמושים לעבר מתחם הקבר. כתוצאה מירי המחבלים נפצעו שני אזרחים ומפקד החטיבה המרחבית שומרון אלוף-משנה רועי צוויג פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים לאחר שנפגע ככל הנראה מרסיס ומוגדר באורח קל.

קבר יוסף

קבר יוסף צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

אלוש כתב עוד בסטורי: "שתהיה רפואה שלמה לפצועים, וכמובן תודה לכל החיילים שעושים שם מלאכת קודש. קרוב היום שאנחנו נגיע לשם עם אופניים וקורקינטים, קרוב ממש". בסטורי אחר הוא פרסם תמונה עתיקה של מתחם קבר יוסף, והוסיף פסוקים ואת הכיתוב: "שלא יספרו לכם סיפורים. ארץ ישראל השלמה".

"תודה על הזכות להיות אצל יוסף"

בפוסט באינסטגרם הוא סיכם את הביקור: "אהוב ליבי יוסף הצדיק בעל כתונת הפסים שזכותו תגן ותשמור על כל עם ישראל בכל מקום ומקום. שנגלה ונעלה את אהבת האחים שהייתה חסרה בינו לבין אחיו כדי שתסתלק מאתנו שנאת החינם ותהיה בתוכנו אהבת חינם ויראת שמים. תודה על הזכות להיות אצל יוסף היום ותודה על הזכות שנולדנו לתוך הסיפור הזה של עם ישראל... המשך הסיפור ממשיך ונכתב בימינו ועלינו המלאכה לגמור".