"הרגל רועדת": נחשפה ההופעה הראשונה של אביתר בנאי בטלוויזיה

הזמר האהוב מתכונן לצמד הופעות מיוחדות לציון 25 שנה לאלבום הראשון שלו, ונזכר בהופעה הראשונה שלו אי פעם בטלוויזיה בתכנית של אחד, יאיר לפיד: "מאז יאיר לפיד נהיה שר החוץ ואני ראש השב"כ במסווה של זמר דתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 11:19 כט בסיון התשפב

"הרגל רועדת": נחשפה ההופעה הראשונה של אביתר בנאי בטלוויזיה
אביתר בנאי בנערותו,, צילום: Moshe Shai/FLASH90

25 שנים חלפו מאז הפציע הזמר אביתר בנאי לקדמת הבמה של המוזיקה הישראלית עם האלבום הראשון שנשא את שמו. כעת פותח בנאי שני מופעים גדולים שיתקיימו באמפי קיסריה עם אלפים בקהל, בהם ישיר את כל שירי האלבום הראשון. 

בפוסט שפרסם היום (ג') בפייסבוק, התייחס הזמר האהוב להופעה הראשונה שלו בטלוויזיה בתכניתו של יאיר לפיד, שם ניגן לראשונה את השיר "תתחנני אליי", והשאר היסטוריה: "מאז יאיר לפיד נהיה שר החוץ ואני ראש השב"כ במסווה של זמר דתי", כתב בנאי בצחוק.

"הופעה ראשונה בטלוויזיה, גיל 23, הרגל רועדת על הפדל", ציין בנאי וסיפר על התחושות באותם רגעים: "רוצה להדליק את הפסנתר ולבעור איתו ביחד, אלף חלומות בשנייה אחת - אינעל העולם". 

ההופעות הגדולות בקיסריה יתקיימו ב-8-7 בספטמבר, כשההופעה המאוחרת יותר כבר Sold Out. בהופעה תהיה סקציית מיתרים גדולה, עם הלהקה ותמיר מוסקט והאלבום הראשון ינוגן במלואו, כך הבטיח בנאי. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן