הנדבנים: עומר אדם ויעל שלביה יתרמו מכספי ההשתתפות ב'מחוברים'

הדוגמנית ובת האולפנה לשעבר, יעל שלביה ובן זוגה הזמר עומר אדם יקבלו תוספת של כמאה אלף שקלים עבור התיעוד הזוגי שלהם בדוקו הריאלטי 'מחוברים'. בני הזוג מסרו כי יתרמו את הכסף לצדקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/22 19:50 כח בסיון התשפב

הנדבנים: עומר אדם ויעל שלביה יתרמו מכספי ההשתתפות ב'מחוברים'
עומר אדם, צילום: David Cohen/Flash90

הדוגמנית ובת האולפנה לשעבר, יעל שלביה, מצטלמת כבר מספר חודשים לדוקו הריאליטי "מחוברים". על השתתפותה בסדרה סוכם שתקבל שלביה סכום של כ-350 אלף שקלים. לאחרונה, ולאחר שהצילומים לסדרה יצאו לדרך, החל להתרקם קשר זוגי בין שלביה ובין הזמר עומר אדם.

הקשר הזוגי בין השניים מעורר עניין רב וב'הוט', מפיקת התוכנית, להוטים להשתמש בצילומים המשותפים. הפקת התוכנית קיוותה שתוכל לקבל את הצילומים בחינם, שכן אלה נעשו במסגרת החוזה המקורי של שלביה, אולם מטעמו של אדם דרשו תשלום נוסף עבור הצילומים בהם גם הוא מתועד.

יעל שלביה, חוגגת את שבועות

יעל שלביה, ארכיון. צילום: נוגה תמיר

'מחוברים' תוסיף 100 אלף שקלים עבור השתתפותו של עומר אדם

מדובר בתקדים שכן הפקת התוכנית מעולם לא שילמה תוספת שכר עבור הופעתם של חברים ובני משפחה של כוכבי התוכנית בצילומים. בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" דווח כי בהפקת "מחוברים" החליטו להסכים לדרישתו של אדם ובאופן חריג ניאותו לשלם לו סכום של 100 אלף שקלים - כסף קטן ביחס לסטנדרטים הקבועים של הזמר המצליח.

בתחילה נמסר כי אדם יעביר את הסכום לשלביה, אולם מטעמם של בני הזוג ביקשו לעדכן כי בהחלטה משותפת החליטו השניים להעביר את הכסף לארגוני צדקה.