העיתונאי הסרוג על סיון רהב מאיר: "מה יש בה, שמטריף אותם כל כך?"

בטור ארוך מגולל העיתונאי קלמן לבסקינד את משנתו בדבר הפער המטורף בין האהדה של הקהל לסיון רהב מאיר והביקורות הקטלניות עליה בתקשורת השמאל: "לשפה שלה יש פי מיליון יותר רייטינג משלהם"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/06/22 16:22 כז בסיון התשפב

העיתונאי הסרוג על סיון רהב מאיר: "מה יש בה, שמטריף אותם כל כך?"
סיון רהב מאיר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אשת התקשורת סיון רהב מאיר שידועה בפרסום תכנים עם זיקה לדעת מצליחה לעורר סערות בצד השמאלי והחילוני של המפה התקשורתית לא פעם. כל פרק זמן מוציא הארץ מאמר רושף שנאה ואיבה כלפי העיתונאית, שמתמקד בהאשמות כמו הדתה, כפייה וכיוצא באלה.

העיתונאי קלמן לבסקינד החליט שנמאס לו, ובטור ארוך למעריב הוא מנסה להבין מה יש באישה הזאת שכל-כך מעצבן את הברנז'ה התקשורתית משמאל: "על איזו אצבע היא דורכת להם, שהם לא מפסיקים לצעוק? הרי בואו נחשוב לרגע. בחדשות 12 סיון רהב־מאיר איננה מהכתבים המרכזיים. היא לא מסקרת פוליטיקה, אין לה אמירה מדינית, והיא לא מתקוטטת עם אף אחד. את הטקסטים שלה בענייני פרשת השבוע היא שולחת בוואטסאפ רק למי שמבקש. להרצאות שלה, עד כמה שהצלחתי לברר, עוד לא הוכרח איש להיכנס בניגוד לרצונו" כותב קלמן.

קלמן ממשיך ומפרט את משנתו, שבליבה הטענה שהקושי עם סיון רהב מאיר, זה דווקא הפופולאריות שלה, לעומת הקהל שלהם: "וזה בדיוק מה שלא מצליחים להזכיר לעצמם כל מי שעוסקים בה. לא לחינם בוחרים מאות אלפים להיחשף לתכנים שלה. לא לחינם היא נבחרת בכל פעם בצמרת העיתונאיות האהובות על הציבור. זו לא רק היא. זו השפה שלה. זה התוכן שהיא משווקת. רהב־מאיר מבטאת משהו שיש לו קהל עצום של אוהדים, גם אם רק מעטים מתוכם מחזיקים בתעודת עיתונאי.

"אם רוגל אלפר או אריאנה מלמד יתמודדו מול סיון רהב־מאיר בבחירות ישירות לראשות הממשלה, לראשות ועד הבית, או לראשות הסתדרות המורים - הם לא יעברו מולה את אחוז החסימה. לא בגלל מה שהיא. בגלל מה שהיא מייצגת. כי לשפה שלה, היהודית, יש פי מיליון רייטינג משלהם".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן