צחי הלוי משתף בקשיים: העישון, האימון, הגיטרות

הזמר והשחקן כוכב פאודה מוציא סינגל חדש וחוזר לעולם המוזיקה, שנה וחצי אחרי שזכה בגמר הזמר במסכה, "מוסיקה הייתה ונשארה התשוקה שהובילה אותי בחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 11:26 כג בסיון התשפב

צחי הלוי משתף בקשיים: העישון, האימון, הגיטרות
צחי הלוי , צילום: דניאל נוי דור

שנה וחצי אחרי שהזמר והשחקן צחי הלוי זכה בתוכנית הריאליטי המוזיקלית "הזמר במסכה" בדמות התרנגול, הוא חוזר לעולם המוזיקה עם סינגל חדש, "הכל תקוע", אותו כתב והלחין ביחד עם צליל קליפי, טל פורר ויוני חרל"פ ומבשר על חזרתו ליצירה ועשייה מוזיקלית. 

"מוסיקה הייתה ונשארה התשוקה שהובילה אותי בחיים. בנקודת הזמן הזאת בחיי, ולמרות שלאורך העשור האחרון השקעתי את כל כולי בללמוד ולהתנסות בעולם המשחק", אמר הלוי, "המוסיקה קצת נדחקה לשוליים, ייצרתי מעת לעת שירים שחלקם יצאו כסינגלים לרדיו, שירים לפרויקטים יעודיים כמו 'נולד מחדש', שיר הוקרה לנפגעי ונפגעות צה"ל, שיר הנושא של הסרט "אול אין- דבש הנעורים" ושיר לקמפיין של גולף It's Another Day.

את הקליפ המלווה את השיר ביים רותם שמיר, אחד הבמאים המוערכים בארץ, שביים ויצר את "בני ערובה" (יחד עם עמרי גבעון) ואת הסדרה "השוטרים" וכמובן היה הבמאי של פאודה בעונה השנייה והשלישית, סדרה בה השתתף גם צחי הלוי. באמצע החודש הבא תעלה לשידור ב-yes העונה הרביעית של דרמת הפעולה הישראלית. 

בשנה שעברה הצטלם הלוי לסרט הראשון של קרן קולנוע שומרון בגבעות עולם באיתמר, בחוות שמש בברוכין ובמעיין חוות יאיר בשומרון.  הסרט, "באמצע החיים", נתמך על ידי קרן הקולנוע יחד עם יונייטד קינג של משה אדרי וליאון אדרי ז"ל. במהלך הצילומים התארחו השחקנים בבית הארחה פנינת השומרון שבהר ברכה.